Photobucket - Video and Image Hosting kladimo se ..... u juice-vodku - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

četvrtak, 02.11.2006.

kladimo se ..... u juice-vodku

..."Gle duplu vodku poslije kiše
Puna je kapi pa se njišem
Vodka po vodka k tome još dupla
I ja sam drven poput trupla
Kad probudim se ispod stola
Pitam se dal' krv još mnome kola
Kroz glavu tad prođe mi prvo
Dal' sam čovjek ili drvo!"...
(netko "preveo" dobrog starog Cesarića)

Ušla sam, neki dan, u do sada najjaču okladu ikad... s Darlingom. Moram priznati da još nikada nisam izgubila okladu - pa ne bih ni ovu....
Dobivši tu pjesmicu na mail sjetila sam se srednjoškolskih dana i svakodnevnih klađenja s Klaudijom (frendica iz klupe) u juice-vodku. Ona po jednom - ja po drugom i tada ja kažem: "Ma kladimo se ... u juice-vodku!"
Valjda ju zato više ne mogu ni pomirišati.... iako vodka-red bull!!!! Ovoljetno hit piće!!!!

Slavim (skromno) rođendan ovaj vikend i na meni-u je i eto vodka + red bull...

Ovako izgleda Pozivnica....

Photobucket - Video and Image Hosting


- 22:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....