Anger is a Gift

petak, 22.09.2006.

Gej je OK!

Kad smo vec kod te teme...
Gleda li netko emisiju Istraga? Da? Ne?
Enivej, uhvatio sam nekim slucajem dio jedne epizode u kojem su se 'istrazitelji' uz pomoc jarunskih dusebriznika razracunavali s nudistima, homoseksualcima i drugim pervertitima. Sto je tamo receno, u to necu ulazit, ali ton kojim je to izreceno je istovjetan onome u kasnijem izvjestaju o ratnom zlocinu nad 20-ak nekih jadnih ljudi u nekom jadnom selu u Hrvatskoj. Ali se vrlo pristojno prema toj grupaciji odnosilo s 'homoseksualci' (ili mozda 'gej populacija').

Nekako me to podsjetilo na dogadjaj od prije kojih 2 tjedna u kvartovskoj videoteci. Stojim ja tamo i gledam neke DVD-e i kontam si s cim da si od silnog izbora userem vece :) kadli udje mlada dama od kojih 20 i neku, svjeze plavokosa, LV torbica i ono sve sto uz nju ide. Mlada dama se direktno uputi ka pultu i priupita nevinog djelatnika sto bi joj on preporucio. Mladi djelatnik joj ni petnisest rece: pogledajte Broukbek Mauntin, odlican je. Na to ce mlada dama: "Jel to ono o ona dva homoseksualca? Joooj, ma ne bi toooo..." Nakon sto ju djelatnik otprati pogledom koji nista ne znaci a kad bi i imao neko znacenje govorio bi: "molim te odaberi bilo sto, ne da mi se vise". No ona na taj pogled brzo doda, politicki korektno: "Nemojte me krivo razumjet, nemam ja nista protiv njih..." A onda jos: "...ali to da su njih dvojica na nekoj planini i da su zaljubljeni jedan u drugog i da se ljube... to mi je fakat bolesno!".

Ovim putem bih pozdravio mladu damu uz pitanje: Kakva vam tek, gospodjice, govna izlaze na usta kad imate nesto protiv nekoga?

Pitate se sto joj to nisam odmah rekao?
Ali ja sam samo dosao po neki film da si userem vece...

22.09.2006. u 15:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ime bloga je iz pjesme Freedom Rage Against The Machine

Linkovi

http://www.ratm.com/
http://www.mumia.org
http://www.freemumia.org
http://feral.mediaturtle.com/
http://www.jamesnachtwey.com/

Mumia Abu-Jamal u SAD-u čeka na izvršenje smrtne kazne za ubojstvo bijelog policajca Daniela Faulknera. Mumia tvrdi da je nevin. Mnogi dokazi potkrepljju tu tvrdnju, kao i to da je suđenje namješteno. Svoj život Mumia opisuje u knjiza Live from Death Row. Mumia je u zatvoru 25 godina...