empatija......

četvrtak, 12.04.2007.

deathbringer from the sky

eto..promijenih dizajn....
puno toga sam shvatio u zadnje vrijeme,tek sad se osjećam nekako slobodno,tj.svi smo slobodni i nismo ničije vlasništvo,to je jasno,ali puno ljudima smeta mišljenje drugih,vrlo žalosno.Ja sam potpuno opušten u zadnje vrijeme,jebe mi se za mišljenje drugih.Oblačim se kak mi odgovara,ponašam se kak mi odgovara.Svijeta oko mene gotovo da i nema.Spavam.ali potrebno se probuditi,toga sam svijestan,ali prečesto.Meni to ne treba.Starci mi previše prigovaraju,općenito,oko svega.Dosta mi je već toga, nikad zadovoljni!!a uglavnom ih ne šljivim pol posto.A kad se posvađamo, onda se svađamo do kraja dana.očekuju da budem savršen,to mi uglavnom smeta.kako znamo nitko nije savršen i nikada neće ni biti.Mislim ovo u psihickom smislu.Jer danas tko želi biti savršen,ide na plastikus fantastikus(reži me,kak bi rekli na rtlu.heheeh) i onda ak nema bore na licu i ak ništa nije preveliko ni premalo,onda misle da su savršeni.jebem vam mater fizičkom izgledu!!!! 0.9% mi je vanjski izgled važan na osobi.dobro,dobro smirit ću se,dajte mi kutiju waltera i sve će bit ok.prokleti ucviljeni šminkeri…da me bar sad čuju….pozovite ih na blog,poruka je jasna: JVM!!!
Ok,ok sve će bit ok, da moš mislit.

12.04.2007. u 16:37 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

it's day i glad i survived

love this

Image and video hosting by TinyPic

dirt