04.04.2005., ponedjeljak

U$$uaŁy,as ALWAYS...:::..!!!

Ello,moyi ljudi!što se desilo od mog zadnjeg posta…?puuuuuuuno toga…Sestra mi ide na jetra,buraz me živcira ko niš,starci su mi,začuđujuće ok u zadnje vrijeme,počevši od danas ujutro….

Eto,danas sam bila sa ninom u gradu,i kad smo se vraćale srele smo hanu i nikolinu iz b razreda…Trebala sam biti doma,ali kada me Nina onako pogledala nisam joj mogla odbiti…tako da sam otišla sa njima još malo u grad…još puno.

Obilazile smo dućane tražeći hani grudnjak kojeg nismo našle…Više sreće drugi put.Ženske u dućanima su nas gledale ONAKO,već smo svima dopizdile.Jedino smo se u magmi malo zadržali…

Vidjela sam preslatke tangice,ali su iza,na guzi imale repić tako da….a-a!Neće ići…Kaj bi bilo da sam se vratila???Ma daaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Pa prek hlača bi ´zgledalo ko da sam se u$ral@!!!

Eh kupila sam si majicu,preslatka je,ali nemrem je nosit u školu jer previše otvorena… Tako…dobila sam danas mejl od nekoga ali neznam koga!!!mislim,poslala sam poruku ˝ko si ti?˝ali niš…jel netko od vas???

Whw,dođem ja iz grada,i meni nema nikog doma!!!TO!!!!Starci neznaju kad sam došla i koliko sam kasnila…hehheheheheheheh…bad me…!!!

Ljudi može pitanje?Jel netko od vas vjeruje u čaroliju?Nešto onako,nadnaravno…nemojte se smijati odgovorite mi!!!Ja vjerujem da u mojoj kući ima duhoooooova!!!brbrbrbrbrbrbrrrrrr.Buahahahahahha…yebote,al sada ozbiljno!

E,da skinula sam si sa interneta fenomenalnu pjesmu od neke tam grupe ˝sellody˝…nikad čula ali pjesma je fenooooooomenalna…jel vi znate tu grupu?!?!?!

Frend moje sestre je u bolnici;nadajmo se da će brzo izaći iz šaka onih zločestih teta…Kuje nedaju ti tam ni da piškiš….!!!

Eto ovime ću završiti svoj post.Pišite mi.puno.Kolko vas ima.Ajde poosa moram ići,
Do pi$anja!!!

- 21:56 - Reci mi nešto lijepo (26) - Troši šume - #

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us
ovako,imam smeđe oči,moj e-mail:werbaly@yahoo.com
visoka sam oko 164cm,
iskrena sam,
nisam naivna
Image Hosted by ImageShack.us
pametna
jednaka prema svima
osvetoljubiva
nikog ne mrzim
Najdraži blogići su mi:
Akavci(tk)
anamarija
Emma
Moj RAZRED
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
moj mail:werbaly@yahoo.com
ja volim:
-rokere
-iskrene ljude
-ninu
-sebe
-svoj mali život




ne volim:
-lažljivce
-hvalisavce
-licemjerne ljude
-svoje susjede...



ja sam:
vesela
komplicirana
u zadnje vrijeme sje*ana
ali samo jedno...
ALL I NEED IS HUG!!!

Image Hosted by ImageShack.us









evo jedne pjesme koja će vas oraspoložiti:

kada si u bedu,operi noge,znaj,nema ništa ljepše,od nestalog smrada,haj!Kad te nekaj muči,ubi boga u krivcu,nema ništa ljepše,u pretučenom klincu...HAJ!Kada si u frci,trči sto na sat,nema ništa ljepše neg kad bježiš tad,haj!Kada si tužan,sjeti se lijepih dana,kada si skakao ulicama ko banana,jer nema ništa lijepše od vlastite bruke,i uspomene na to.HAJ!!!
P.S ovo sam izmislila...hehe




Image Hosted by ImageShack.us





Evo pjesmice koja će vas motivirati da ubijete nekoga:

kad ti neko sere,ti ga zatuci,a ako ne djeluje,pištolj izvuci,pa zapucaj da se vidi ko je gaaaaazda jer onda te više neće jebat u zdrav mozak...HAJ!










EvO pJeSmIcE za PoLuDiT:(doslovno...)

mamu ti jebem-reće haso muji,ali profesor je reko daj se ubi!glup si,znaš to?
aha...