31.03.2005., četvrtak

I´m back!!!

ej,ljudi vratila sam se zahvaljujući:
nitty
nini
sandyi drugima....hvala kaj ste mi ostavili puno komentara,zahvalna sam vam...Malo sam sjebana jer mislim da se moja najbolja frendica ljuti na mene kaj nisam išla u gap(Prošli post),ali eto,moji starci...Kaj da vam kažem,hvala svima,posebno nittyju koji me cijelo vrijeme podržava,te sandri i nini!Hvala i matei[/LINK ] kaj mi je uredila blog,te hvala:[LINK=http://do.blog.hr]do-u,tixy,
bokiju,chocolate,stelli i drugima na komentarima i savjetima....





Pređimo na stvar:
danas sam primila mail od onog debila saše i napisala sam da mi više ne piše jer se ponaša ko kreten.Ako mu je cura kurva nisam ja kriva!A jebe mi se živo.Sinoć mi je sestra slomila prst i jedva vam pišem.uz to još mi je raskrvarila usnicu..toliko o tome.Eto,kaj da vam kažem ne spavam dobro već mjesec i nešto,ima tko lijek?Molim vas pomozite mi!!!
- 14:18 - Reci mi nešto lijepo (35) - Troši šume - #

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us
ovako,imam smeđe oči,moj e-mail:werbaly@yahoo.com
visoka sam oko 164cm,
iskrena sam,
nisam naivna
Image Hosted by ImageShack.us
pametna
jednaka prema svima
osvetoljubiva
nikog ne mrzim
Najdraži blogići su mi:
Akavci(tk)
anamarija
Emma
Moj RAZRED
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
moj mail:werbaly@yahoo.com
ja volim:
-rokere
-iskrene ljude
-ninu
-sebe
-svoj mali život




ne volim:
-lažljivce
-hvalisavce
-licemjerne ljude
-svoje susjede...



ja sam:
vesela
komplicirana
u zadnje vrijeme sje*ana
ali samo jedno...
ALL I NEED IS HUG!!!

Image Hosted by ImageShack.us









evo jedne pjesme koja će vas oraspoložiti:

kada si u bedu,operi noge,znaj,nema ništa ljepše,od nestalog smrada,haj!Kad te nekaj muči,ubi boga u krivcu,nema ništa ljepše,u pretučenom klincu...HAJ!Kada si u frci,trči sto na sat,nema ništa ljepše neg kad bježiš tad,haj!Kada si tužan,sjeti se lijepih dana,kada si skakao ulicama ko banana,jer nema ništa lijepše od vlastite bruke,i uspomene na to.HAJ!!!
P.S ovo sam izmislila...hehe




Image Hosted by ImageShack.us





Evo pjesmice koja će vas motivirati da ubijete nekoga:

kad ti neko sere,ti ga zatuci,a ako ne djeluje,pištolj izvuci,pa zapucaj da se vidi ko je gaaaaazda jer onda te više neće jebat u zdrav mozak...HAJ!










EvO pJeSmIcE za PoLuDiT:(doslovno...)

mamu ti jebem-reće haso muji,ali profesor je reko daj se ubi!glup si,znaš to?
aha...