< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

Ma big zajebancija...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counter
Free Counter

Blogovi koje čitam:

Blog grupe Connect

Lusy-in blog, moja best frendica

Lusyna frendica Ivana, ne znam ju dobro ali brijem da je Ok

Linkovi

Nelly Furtado


SEXY PROMISCUOUS BACK ! (RMX)
Uploaded by Payou


Akon, 2pac & Biggie


Akon ft 2Pac & Biggie - Smack That Remix
Uploaded by maphia


Lil Kim_Lighters up


Lil' Kim - Lighters Up
Uploaded by BeSBeLLi


Beyonce feat shakira Beautiful liar
Uploaded by man78



MONA LISA (BRITNEY)
Uploaded by britney-vidios



2pac ft ashanti ,ti - pacs life
Uploaded by yafs1925

petak, 30.03.2007.

Nakon toliko dugo...

Pa napokon se i ja javljam...
S puno tužnih i sretnih novosti, i naravno objašnjenjem zakaj nisam pisala postove!!!
Jedan dan sam sa društvom bila van... U krivo vrijeme i na krivom mjestu... Bilo je hladno...
Moj frend mi je posudio svoju jaknu da se nebi smrznula... Jedan je lik mislio da sam neznam ko...
I lupio me boxerom u arkadu... Možete mislit kaj mi je bilo!!! Oči su mi bile katastrofa!!!
Nisam ništa vidjela tjedan dana a onda je na svu sreću sve išlo na bolje... Naravno da moj dečko
nije stajao miran nego je našao tog lika i razbio ga... haha, tak mu i treba!!!
To vam je dragocjeno objašnjenje tak da nemojte se ljutit!!!

Uglavnom, jućer sam bila vani!!! Napokon!!! E kad su me frendice vidjele, zatrčale su se i izgrlile me, skoro da nisam pala na pod!!! Jadna ja!!! Nisu me vidjele 2 mjeseca, neke...

hehe

U Dupinu je bio Acc, prije dva tjedna, ali nema veze, ja ću vam sad malo opisivat... Uglavnom, bilo
je živa jebeenica!! Dečki su bili zakon... Mjuza je bila sasvim OK za chagu... Bila sam u super društvu...
Rebecca se odmah rasplesala, i plesala do 1... Prvo je sve bilo OK dok i ona nije malo popila...
To je bilo katastrofa, cure i ja smo ju morale vuć do doma... hehe

Ah šta ćeš... I ona je sva luda i opičena... Najgore je kad sam došla doma oko četiri, dočekala me naravno Matea(moja cimerica) i počela srat... Ma glupača i pol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I to vam je to... Imam nekih novih pjesama u kojim imam najnormalniji glas a ne ko u nekim u kojim sam ispala fakat agresivno!!!
UŽASSSS!!!!!!!

Sad je stvarno to sve... Pusa i laku noć, želi vam:

TASHA!!!!!!!!!



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.