< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

Ma big zajebancija...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counter
Free Counter

Blogovi koje čitam:

Blog grupe Connect

Lusy-in blog, moja best frendica

Lusyna frendica Ivana, ne znam ju dobro ali brijem da je Ok

Linkovi

Nelly Furtado


SEXY PROMISCUOUS BACK ! (RMX)
Uploaded by Payou


Akon, 2pac & Biggie


Akon ft 2Pac & Biggie - Smack That Remix
Uploaded by maphia


Lil Kim_Lighters up


Lil' Kim - Lighters Up
Uploaded by BeSBeLLi


Beyonce feat shakira Beautiful liar
Uploaded by man78



MONA LISA (BRITNEY)
Uploaded by britney-vidios



2pac ft ashanti ,ti - pacs life
Uploaded by yafs1925

petak, 09.03.2007.

Pomalo...

... sjebani petak... Nikad mi nije bilo ovak loše za petak a čak i nije petak 13. jel da je nebi se čudila zakaj su svi ljudi danas zajebani... Frendovi su mi otišli u neku depru, a ja sam sva izbedirana...
Prije dva tjedna sam prekinula sa dečkom, plakala sam ko kišna godina... Sad je sve OK i opet smo zajedno...
Lusy se posvađala sa Petrom i skoro je došlo do prekida... Ali ipak nije zato kaj se njih dvoje vole najviše na svijetu... Moja druga frendica je totalka izbedirana i izbačena iz takta... Njezin dragi je izbačen iz doma a ona nema pojma u kojoj je sad pripizdini... Došla je čak na ideju da si reže žila, totalno nenormalno!!! Pokušala ga je nazvat ali uopće pozivi nisu spojeni... Ma brijem da će se cura fakat ubiti jer voli tog dečka više od života!!! A jadna, trebat će vremena da se oporavi, samo me je strah kaj si sve može napravit...

Za razliku od nas tri, Valeriji i Rebecci cvijetaju ruže... Ljubav im ide totalno za nijma dvjema... Rebecca je sa svojim dečkom u super odnosu i fakat im zavidim.. Dok je Valeria prije tjedan dana na kavi kafiću upoznala jednog fakat slatkog i dobrog dečka... Naravno tu je odmah došao spoj i sve je prošlo super... Sve mi je ispričala i moram priznat da sam pomalo ljubomorna (bila), pošto smo ja i moj dečko ipak opet zajedno!!!

A da va o ostalim frendovima i ne pričam... Petar se neku većer potukao sa best frendom, i trenutno su u gro svađi!!! Luka je rekao da mu svi idemo na kitu i da nas više ne želi vidjet,... Ma neću dalje!!!

Nadam se da je vama tjedan bio puno bolji!!!
Ja više od svađa ne mogu disat, svi se prepiremo i to mi fakat ide na neku stvar!!! A dobra je vijest kaj danas idem van, navećer... Idem u neki klub kaj je očito na dobrom glasu... Sam se nadam da je mjuza ok i da je dobro za chaganje!!! Samo se želim dobro provest i probat zaboravit sva ova sranja!!!

A sutra lijepo idem na masažu sa Rebeccom i Lusy... U tam neki centar... Napokon se mogu opustiti u bazenu i uz masažu... I to vam je to od mene... Pusica svima i puno mi komentirajte...

Tasha...



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.