< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

Ma big zajebancija...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counter
Free Counter

Blogovi koje čitam:

Blog grupe Connect

Lusy-in blog, moja best frendica

Lusyna frendica Ivana, ne znam ju dobro ali brijem da je Ok

Linkovi

Nelly Furtado


SEXY PROMISCUOUS BACK ! (RMX)
Uploaded by Payou


Akon, 2pac & Biggie


Akon ft 2Pac & Biggie - Smack That Remix
Uploaded by maphia


Lil Kim_Lighters up


Lil' Kim - Lighters Up
Uploaded by BeSBeLLi


Beyonce feat shakira Beautiful liar
Uploaded by man78



MONA LISA (BRITNEY)
Uploaded by britney-vidios



2pac ft ashanti ,ti - pacs life
Uploaded by yafs1925

subota, 03.03.2007.

Ma pusek svima...

Napokon i ja pišem novi post...
Evo ga, subota je... Naravno, zaboravila sam vam reći da se Matea(moja cimerica) vratila... i možete zabrijati njezinu reakciju kad je ugledala stan... Njezine su riječi ono bile: ˝Glupačo kak si mogla ovaj stan pretvorit u svinjac, pospremi to....!!!!˝ Mislim da bi i retardirani čovjek više shvatio da sam ja prirodno lijena i ne uredna... hehe

E i dobila sam od staraca auto... Da sam znate kak sam happy... Auto je fakat došao gro para ali jebiga... Sad ga napokon imam!!! Jupi....

Rebecca je sa jednim našim frendom... Poznaju se tri dodine a tek su sad skužili da se volelud... hehe

Iskreno, sorry neda mi se baš sad pisat, tek sam se probudila i jedva čekam otići na miru van i sama ili s Valerijom popiti kavu u kafiću... ajme meni...

Matea je na svu sreću otišla negdje, pa mi niko ne kvoca po živcima...

Jućer sam bila u U3nama.. bilo je cijelo društvo... Ona, zajebavali smo se... Bilo je super! Većeras možda idem u kino sa frendicama... Nemam pojma kaoji su uopće filmovi u kinu tak da ak znate neki dobri, please recite!!!

Ma nema vam više nikaj kod mene... Tak da KI$$ i please recite neki dobri film koji je u cinestaru... Pusa
TASHAkisskisskiss


Blque_ I´m good... Evo vam jedan dobar spot i pjesma iz filma Honey





| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.