veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

Ma big zajebancija...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counter
Free Counter

Blogovi koje čitam:

Blog grupe Connect

Lusy-in blog, moja best frendica

Lusyna frendica Ivana, ne znam ju dobro ali brijem da je Ok

Linkovi

Nelly Furtado


SEXY PROMISCUOUS BACK ! (RMX)
Uploaded by Payou


Akon, 2pac & Biggie


Akon ft 2Pac & Biggie - Smack That Remix
Uploaded by maphia


Lil Kim_Lighters up


Lil' Kim - Lighters Up
Uploaded by BeSBeLLi


Beyonce feat shakira Beautiful liar
Uploaded by man78



MONA LISA (BRITNEY)
Uploaded by britney-vidios



2pac ft ashanti ,ti - pacs life
Uploaded by yafs1925

subota, 24.02.2007.

Dobro...

...jutro!
Ja sam se digla prije sat vremena... Dosta rano... Spustila se do kafića koji se nalazi pokraj mog ulaza, popila kavu, kupila časopis i vratila se u stan..
Matea se još nije vratila pa uživam sama...

Pa kak već znate da je Rebecca ostavila dečka... Sad je sva... Osjeća se jadno i tužna, jasno joj je da ju je prevario ali ipak ga je voljela... I ta jedna većer je sve promjenila...
Ono, fakat je u bedu pa sam ju pozvala kod mene na 2.3 dana samo dok se ne smiri, jel ko zna kaj si može napravit...

Lus možda većeras ide u kino sa frendicom... Ja idem sa ostatkom ekipe u klub...

Jućer je Ivana (Lusyna frendica) poslala poruku da se posvađala sa jednom Mateom koja kao poznaje Lusinog dečka i rekla je da bi on prebio Ivanu kad bi mu ta Matea to rekla... No Lusyn dečko je bio u blizini i još rekao da nikad čuo za tu Mateu... A onda su ju svi počeli tako ogovarati preko poruka...

UŽas...

Danas mi se baš nigdje neda ići... Boli me glava...
Probudila sam se ranije nego ikada, u 11... Luda sam!!!
Ma neda mi se više pisat, ajde svima pufa...
Tasha...


Connect_Nebo



Funky Bizniss_Pumpaj



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.