veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

Ma big zajebancija...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counter
Free Counter

Blogovi koje čitam:

Blog grupe Connect

Lusy-in blog, moja best frendica

Lusyna frendica Ivana, ne znam ju dobro ali brijem da je Ok

Linkovi

Nelly Furtado


SEXY PROMISCUOUS BACK ! (RMX)
Uploaded by Payou


Akon, 2pac & Biggie


Akon ft 2Pac & Biggie - Smack That Remix
Uploaded by maphia


Lil Kim_Lighters up


Lil' Kim - Lighters Up
Uploaded by BeSBeLLi


Beyonce feat shakira Beautiful liar
Uploaded by man78



MONA LISA (BRITNEY)
Uploaded by britney-vidios



2pac ft ashanti ,ti - pacs life
Uploaded by yafs1925

petak, 23.02.2007.

A joj!!!

Chio... Ma ovaj dan je fakat ono totalka lud... Izašao je novi spot i fakat sam nabrijana... Spot je genijalan a brijem da sam u ovome ispala najbolje...

Lus nisam danas vidjela...Ali i onako sad krećem za dvadeset minuta u U3ne pa tak da ću ih sve vidjeti!!!!
Rebecca je puno bolje, zbog prekida... Na njoj se vidi da ju je pogodilo, ali je ipak shvatila s kojim je kretenom bila!!!

Danas me Matea zvala na mobitel, ali si nisam htjela pokvariti dan pa se nisam javila...
Ujutro sam se digla fakat rano... Otišla s Valeriom na kavu, vratila se doma, malo pospremila, čudo božje...
I cijeli dan gledam telku... I naprosto se dosađujem...
Ak već negdje nisam napisala, kupila sam mobitel i fakat me cijena udarila u glavu... Dala sam za njega 5 soma kuna... uffff...

Valeria je otišla sa dečkom u kino, mislim, ne s dečkom, nego s nekim likom... Ma opet ona počinje sa spojevima... ajme meni... sutra ću morati slušat kak se tip dobro bari, kako ovo, kako ono...

Ma stignem se do sutra ubiti...

I ak niste skužili, promjenila sam dizajn... Prvo sam imala Pink, pa Fergie pa sad opet Pink... Ah jebiga

Ma to je to za sad ..... KI$$
Tasha...



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.