veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

Ma big zajebancija...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counter
Free Counter

Blogovi koje čitam:

Blog grupe Connect

Lusy-in blog, moja best frendica

Lusyna frendica Ivana, ne znam ju dobro ali brijem da je Ok

Linkovi

Nelly Furtado


SEXY PROMISCUOUS BACK ! (RMX)
Uploaded by Payou


Akon, 2pac & Biggie


Akon ft 2Pac & Biggie - Smack That Remix
Uploaded by maphia


Lil Kim_Lighters up


Lil' Kim - Lighters Up
Uploaded by BeSBeLLi


Beyonce feat shakira Beautiful liar
Uploaded by man78



MONA LISA (BRITNEY)
Uploaded by britney-vidios



2pac ft ashanti ,ti - pacs life
Uploaded by yafs1925

utorak, 20.02.2007.

Pa da... Napokon mir mojoj duši...

Napokon novi post... Upoznala sam danas neku curu u dućanu... Sasvim slućajno...
Ona prolazi pokraj mene, pozdravi me i kaže da imam super majcu... Ok, ja se okrenem i zahvalim...
Kad pita ona mene: ´Jesi li možda ti ona cura kaj je u nekim spotovima?´ Pa sad nije da se hvalim ali sam joj rekla da. Onda smo se upoznale... Ok, ona je Lorena, itd. Ma sve u svemu, OK cura...
I da znate, rješila sam se Matee, vi koji ste pročitali ove dolje postove, znate ko je ona... Uglavnom, njezina frendica je dobila 2 karte za neki tam grad i to pazi, izvan Hrvatske... Napokon je ne moram slušati i gledati... A ak se pitate zakaj je njezina frendica povela baš nju...??? Ipak znate da ne vole dečki takve PINKY roze šmrkavice bez mozga... Što znaći da njezina frendica nema dečka, pa je bila toliko očajna da je Mateu vodila... Ali crknut će ona kad Matea počne pričat... haha

Sad pošto sam sama doma i to dva tjedna, možda ću imati neki tulum ili će Lus kod mene prespavat, ali sve u svemu tih dva tjedna živit ću i provodit se kao da su mi zadnji u životu... Pa brijem da jesu, jer kad se Matea vrati strefit će me infarkt!!! Ili ću tako mlada dobit moždani udar...

Jućer sam sasvim slućajno sa frendovima završila u nekom klubu... Ono, cugu čekaš pola sata...
Mjuza, da ne komentiram... A trebe, su tamo neke da ne kažem, bahate razmažene i umišljene kuje... A frajeri kao i svi ostali SVINJE, osim onih kaj plaćaju piće... Uglavnom moja frendica Valeria, u bilo kakvom klubu nabavi nekog kretena kaj svima plaća cugu,... Ma frajeri su jako slabi na nju!!!

I kaj je najbolje dobila sam novi CD MIX sa fakat orginalnim hip hop pjesmama...
Pa to je fakat sve...
CH!O!!!!!!
Tashakiss


Evo jedan spot od Elementala:

Sama



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.