veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

Ma big zajebancija...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counter
Free Counter

Blogovi koje čitam:

Blog grupe Connect

Lusy-in blog, moja best frendica

Lusyna frendica Ivana, ne znam ju dobro ali brijem da je Ok

Linkovi

Nelly Furtado


SEXY PROMISCUOUS BACK ! (RMX)
Uploaded by Payou


Akon, 2pac & Biggie


Akon ft 2Pac & Biggie - Smack That Remix
Uploaded by maphia


Lil Kim_Lighters up


Lil' Kim - Lighters Up
Uploaded by BeSBeLLi


Beyonce feat shakira Beautiful liar
Uploaded by man78



MONA LISA (BRITNEY)
Uploaded by britney-vidios



2pac ft ashanti ,ti - pacs life
Uploaded by yafs1925

nedjelja, 18.02.2007.

Ma mogu onda i ja u Vrapče...

Hej Yo!
Sad sam baš kod Lusy... Čekamo da njeni odu, pa idemo van!!! I rješila sam se Matee.... Hvala bogu!!!
Tj. ona je vani otišla sa svojim fancy šmancy društvom... E da vi samo vidite kak jadno izgledaju njezine frendice... Jebote ko da su deset puta klonirali Paris Hilton... A ja nju fakat mrzim, osim kaj joj je ona pjesma Nothing in this world jedna od boljih... Ali svejedno ja nju nemogu smislit!!! UŽAS!!!! Odselit ću se.......... Ma neću ja pričat sad o Barbikama!!! Samo znam da nikad nisam i nikad neću biti kao one...
E, i da... Bila sam u petak opet u City Centru... Kad sljedeći put idete obavezno uđite u New Yorker, S. Oliver, Batu i onaj veliki dućan sa parfemima... Ja sam si kupila parfem od Naomi Campbell...Premda nisam tam neka balerina, neg hip hoperica, ipak mi se sviđa... A o odječi da ne govorim...
Sad su me i starci počeli zvati.. No naravno ja se pravim da mi je mobitel doma... haha
Ma kaj, ak se javim opet će me tupit kad budem došla do njih, itd...
Dobila sam i neke savjete da otvorim školu hip hopa... Naravno od nekih profesora tjelesnog i nekih profesionalnih hip hopera... Ali kad razmislim ko će se sve na to upisivat, padne mi mrak na oči... Daj zabrij mene kak učim neka derišta osnovne korake hip hopa... Moja frendica je postala trenerica hip hopa, i eno je tamo na putu u Vrapče... Tak da ipak nema šanse... Rađe ću ja ostat i trgat majk (mikrofon)...
I dobila sam novi Ipod!!! haha
Kako je genijalan... Mogu stavljat slike, mjuzu, spotove... ma genijalka!!!
I upravo mi je sad stigla poruka od dečka da je sa starcima na viksi, u tam nekoj pripizdini... ma jadan on... Jebote, ima 22 god. a još ide sa starcima tam negdje... Što znaći da se večeras nećemo vidjeti, a JOJ!!! Pa kaj bum ja bez njega???
Zabrijala s nekim drugim... Ma šalim se ..... Ne, stvarno se šalim....
Ma znate kaj, više mi se neda pisat, zato idem ja... Bye-bye... Tasha



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.