If It`s love that you want

Bez naslova



Današnji dan baš i nije prošao zanimljivo, u školi kao i obicno koma.. Bila sam sva razdražljiva danas, sve i svi su mi išli na živce... headbangsati su sporo prolazili i nikako da zvoni zadnje zvono..
Trebala sam u 19.00 ici na neka predavanja u dvd ali sam jednostavno bila neraspoložena za to pa sam sa prijateljicom otišla na kavu tako da me razgovor s njom tako opustio i odmorio..
Malog danas nisam vidjela :( nevjerujem ni da cu sutra jer ima vježbu..
U zadnje vrijeme se baš i neviđamononono Niti smo se još pomirili.. Ali mi se nekako cini kao da on to želi ali da to neželi priznati.. Stvarno ne znam viđe zašto se tako ponaša.. Jucer smo bili svi zajedno na kavi, nije me ni pogledao.. Poslije kada samo išli zajedno kuci me poljudio i kada je odlazio na drugu stranu bio je nekako tužan.. Stvarno ne znam što se događa, možda ga nešto muci ili se nešto dogodilo stvarno ne znam, ako je ne znam zašto mi ne želi reci..
Prije par mjeseci bio je u bolnici zbog glave, kada su mu došli nalazi nije mi htio reci kakvi su.. Jako se brinem, voljela bih kada bih mi rekao što ga muci ( ako ga upce nešto muci) , pa bila bih uz njega.. Volim ga.

05.02.2007. u 21:31 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (7)

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Free Website Counters
Get a Free Website Counters