Image Hosted by ImageShack.us

Život luđaka na zemlji

20.05.2006., subota

Danas mi je od ranog jutra dan tako lijep. Prvo zbog čega mi je dan lijep je to, kada sam došo na blog, vidio sam ugodno iznenađenje wink Naša draga Zizi postavila je ovu meni predobru pozadinu kiss kiss kiss , drugo, naša draga zizi dovela je malo u red ovaj blog ( da nije sve baš razbacano po blogu ) yes Zizi, neznam kako da ti zahvalim kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss Puno hvala zizi evo ti najljepša pusa na svijetu kiss Ja to sam nebi nikad uspio ( preglup sam thumbup )
i blog bi mi uvijek bio onak ružan i jadan...a sad nema šanse da ga izbrišem i promjenim dizajn...meni se fakat sviđa.
Još jednom ti zahvaljujem kiss
A što se tiče rođendana ( prošli post ) ipak neču ič zijev zalivenAli kaj možeš...
Neg, sutra ču opet ič u sk8park-popodne ču ič yes možda vidim nekog od vas yes E da, ljudi jel znate kak promjenit boju komentara ? Pozz svima mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.