bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina maza


ah ti beđevi baš su zakon


bedzevi.com,button,badges,priponke,Co to mas?


Pitali su nas dal' se volimo...ja sam rekla DA,ti si šutio...Pitali su nas dal' ćemo se rastati...ja sam rekla NE,ti si šutio...Rastali smo se,pitali su nas dal' nam je žao...Ti si rekao NE,ja sam šutjela...



...znam da sam pogriješila i kajat ću se
do kraja života...jer ti si bio i ostao
moj grijeh i moja najveća sramota!!!
ali svakitvoj udarac ja podnijet
ću sa smješkom jer doći će dan kada
ću ja tebe zvati GREŠKOM!!!!




Ja sam gadura koja hoda kroz grad..Najzgodnije zlo koje gazi tlo..Najljepše biće što je stvorijo Bog...Napravit ću pakao od života tvog...



Možda previše tražim, a malo dajem, i možda previše prićam, a malo kažem, možda previše maštam, a malo shvaćam, možda se malo borim, ali ga JAKO VOLIM...!!!!



Nemoj plakati jer ti si predivno biće...Svaka tvoja suza i mene se tiće...Svaka tvoja suza i mene boli...Jer ja sam prijateljica koja te jako voli!!!!!!



Teško je VOLJETI nekoga, a nebiti s njim, prićati da je KRAJ i ŽIVJETI s tim, teško GA je voljeti, a nikome NE REĆI, skrivati svoju BOL, a prićati o SREĆI!!!!




Što je bilo nikad se ne vraća, al prokleta ljubav suzama se plaća...




...Nikada nikog nisam tako voljela, nikad za nikim nisam tako žalila!!! I kad htio ja bi pristala na sve, samo da re imam kako nekad kraj sebe!!!!!...




Ne vjeruj onomu koji ti kaže ´´´volim te´´, već onomu koji te u suzama pita ´voliš li me˝!!!




LAZY-days
BEATIFUL-nights
BEACHY-hair
WATER-fights
HOT-guys
TANNED-skin
school OUT
summer IN






Tjeram te iz sebe, sa sobom se borim, zelim te mrzit al te prokleto volim!!!!



Volim te kad hodaš, i kad se smiješ. Volim tvoj ponos i suze kad ih kriješ, volim kad šutiš i kad se ljutiš...Volim te više nego što slutiš!!!!

Photobucket


Ako si zaspao-probudi se!!! Ako si tužan- nasmješi se!!! Ako te neko sad osvaja i moli- odmahni rukom i reci već me jedan voli!!!


Volim te volim al mi duša vene jer nisam sigurna da ti voliš mene... Ako me ne voliš neka ti je sretno jer ja volim tebe i voljet ću te vjećno!!!!



Kad si shrvan do boli i nitko te ne voli, ne daj dušu stock coli, nedaj stotku za još jednu votku nego reci jednom se živi i raspali po pivi!!!

Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, a još je čudnije kako često nam baš to malo fali!!
Smiling

Ti misliš da sam sretna, jer to moj pogled kaže, al` srce potajno plače, a pogled uvijek laže...
don't break it

Kad se zaljubiš, nisi pametan...Ako si pametan ne zaljubiš se!!!!!!!!!!!!!

kiss

Recu mu da ga mrzim...Reci mu da ga ne volim...Ali nemoj mu reći da mi je suza tekla dok sam sve ovo rekla!!!

me

Da nisam nikad te srela, ma da te nisam tako silno htjela, tek sada znam mnogo bi bolje živjela!!!!!

Photobucket

Umjesto mene zajbo si sebe, ja sam se snašla i sebi drugog našla, ja nisam cura da za momcima suze lije a ti nisi FACA da imaš dvije!!!!

Photobucket

Alkohol je najveći čovjekov neprijatelj, samo kukavica bježi od neprijatelja!!

jack danials

KAd sam te vidjela, bojala sam se upoznati te... Kad sam te upoznala, bojala sam se poljubiti te... Kad sam te poljubila, bojala sam se voljeti te... A sad kad te volim, bojim se izgubiti te!!!

Photobucket

icon-3

icons-1

Photobucket

icons

icon

ICON
















Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ballons

thats the truth

Photobucket
love

Photobucket

crazy girl like me


Photobucket

sad but true


song
so pretty


ONE TREE HILL

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

One

Photobucket

Naley

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


growing up pain



how its supposed to b

the guys

always and forever

love it

Photobucket


Photobucket

OTH

OTH

always leave

friends forever

friends

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

remember

baby

seriously
































--PPPPPPPPP
--PPPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-PPPPP
--PPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP


------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOOO


------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO----OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOOO


--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-----------ZZZ
---------ZZZ
-------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ


--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-----------ZZZ
---------ZZZ
-------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

05/2008 (1)
04/2008 (1)
03/2008 (1)
02/2008 (2)
01/2008 (3)
12/2007 (3)
11/2007 (1)
10/2007 (7)
09/2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komowi da / ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

opis bloga



beljSve što se događa u mom životu, sve će tu pisati....rolleyes
Najbolji blog na svitu, nema boljeg.....thumbup




NEŠTO O MENI
ime: MARGARETA lud
nedimak: MARGOnaughty
razred: 8.b , u Arbanasima thumbup
treniram odbojku nut
visoka: 177 cm


VOLIM:
-svoga zeku sretan
-jesti čokoladufino
-svoj mobitelzujo
-dvi najbolje prijateljice DOKIparty i ANNUburninmad
-mp3pjeva
-odbojkunut
-puno prićatizaliven
-sa annom i doki šetati po gradu i u nedogled prićati zujodead
-kad imam puno komentara na blogufinowaverolleyes
-jednog malog (ne doslovno), lipog, smišnog, dragog dečkakiss
-msnsmijeh
-svoju sobudead
-puuno spavati zijev
-sponge boba (heh) rofl
-praznike sretan


NE VOLIM
-glupe, dvolićne ljude no
-ogovaranjenono
-školu mad
-profesore (neke) namcor
-biti sama u mraku nono

moji prijatelji:
ANNAburninmad
DOKI smokin
CHAGOparty
TONInaughty
BAKALErofl
DRAŽOnut
LAURAcerek
MATEAfino
MARTINAsmokin
GENDAnaughty
ROKOdead

BENEnut
DINOfino
LOVREdead
ANITAfino
BAĆOlud
ŠIMEbang
PEROthumbup
MARTINmah
DEAcerek
ELLAmouthwash
PINOzijev
i još puno njih



Evo ovo je za moju DOKI I ANNU

Znam da bi me oralno, al to nije normalno. Ako bi me analno, bilo bi nam banalno. Kad bi me perverzno, bilo bi nam bezvezno. Aj ti mene klasićno, bit će nam FANTASTIĆNO!!!!!!!




moj msn:

peyton_16zd@hotmail.com


LINKOVI

¤¤anna¤¤

¤¤opasna djevojka¤¤

¤¤eni¤¤

¤¤nimac¤¤

¤¤doki¤¤










LUDARA

ŠKOLSKI RIJEĆNIKJEDINICA=put bez povratka
DVOJKA=obraćun sa ocem
TROJKA=imati i nemati
ČETVORKA=istinite laži
PETICA=san ljetne noć
ISPIT=konaćni obraćun
PISANJE TESTA=ne okreći se, sine
PUT DO PLOĆE=na vatrenoj liniji
PROFESORI=gospodari pakla
SJEDNICA=Ali Baba i 40 razbojnika
SAT RAZREDNE ZAJEDNICE=pobuna u kokošinjcu
DEŽURNI=zvonar crkve Noter Dame
MALI ODMOR=prohujalo vihorom
RODITELJSKI=bal vampira
HRVATSKI=kad jaganjci utihnu
KEMIJA=peti element
GLAZBENI=kad mrtvi zapjevaju
ŠKOLA=kuća luđaka
ŠTREBER DOBIJO JEDINICU=i bogati plaću


bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala


ŠKOLSKA PJESMARICA

-ispravljanje jedinica : IGRA BEZ GRANICA
-pokljonjena dvojka: SRCE NIJE KAMEN
- zaključena petica : TI SI NAJBOLJE…
-dan bez škole : ČAROBNO JUTRO
-lov na dvojku : NE ODUSTAJEM
- šalabahter : BLAGO ONOM TKO TE IMA
- prepisivanje zadaće : IZ DANA U DAN
-ljetni praznici : NOSTALGIJA
- odgovaranje pred ploćom : SAMO ŠUTI
- učenje za test : TISUĆU I JEDNA NOĆ
-veliki odmor : TO JE VRIJEDILO ČEKATI
-ispričnica: IMAM SVE AL TEBE NE
-prolazak na popravnom : VIRUJEN U TE
-kraj školske godine : MILJAMA DALEKO

dancing

dancing

Voze se cura i decko na
motoru.
Cura:"Nemoj tako brzo,smanji!"
Decko:"Ne baš je ludo!"
Cura:"Ne nije...molim te
uspori!"
Decko."Reci ad me voliš!"
Cura:"Znaš da te volim!"
Decko:"Zagrli me !"
(cura ga zagrli)
Decko:"Molim te uzmi moju
kacigu sa glave meni
je tjesna i stavi je
sebi na glavu!"
Sljedeće jutro u
novinama:motor je
imao nesreću jer su
kočnice popustile,dvije osobe
su bile na motoru-
jedna je preživjela,a
druga poginula.
ISTINA JE : Da je decko na
pola puta ustanovio da
su kočnice popustile,
a to nije htio reći svojoj
curi...želio je posljedni
put čuti njene rječi-VOLIM TE!
Želio je posljedni put
osjetiti njen zagrljaj!
Zatim ju je zamolio
da stavi kacigu na glavu,
jer je želio da ona
preživiiako je ti
značilo da će on
poginuti.





subota, 12.01.2008.

My life change in one moment when HE stand, and say I love you...hehe..lol..

Ciao svima wave...u ovih zadnjih 10ak dana svašta se izdešavalo u ovom mom malom životu...thumbupTrebalo bi kreniti odnekud!!!
1. bila sam 10 dana u zagrebu kod babe i dide, bilo mi je zakon. Svaki dan sam išla na klizanje u 6 h (navećer), a od kuće bi krenila već oko 5 jer triba doći do tamo ipak je to na šalati a ja sam u sesvetama (pola vas vjerovatno ne zna ni di je to)...ali nema veze!! Tamo sam odma prvi dan upoznala dvije zakon cure, Martinu i Marcelu, ali sa njima i njihove super zgodne prijatelje hokejaše...bilo nam je zakon...svaki dan bi došli po u re ranije i jeli neke užasne palaćinke, ali to tek tako iz fore!!! Onda bi u šest poćelo klizanje, na poćetku bi bila sa Martinom dok je led još svjež (padneš dok kažeš keks), pa samo nas dvi polako penzionerski...ali posli kada bi je ovi hokejaši već izludirali i sve izgratali, bilo bi već bolje,...nakon nekog vremena svi bi se našli na stredini (tamo niko ne kliže)...i svako bi otiša sa svojim parom (tako je bilo bar 2 dana) hehe...martina bi išla sa nikolom, marcela sa lukom, ja sa josipom...i tako (vi ih ne poznate pa vam je dosadno)...ali nema veze....hehe..a posli bi se igrali lovice, to je malo strašno, na onom skliskom sranju od leda...hehe...
A kada bi klizanje završilo svi bi išli nekada zajedno kući ili u Mc Donalds....uglavnom bilo je zakon....nebi ja još kući da nisam morala...
Ali nije moj odlazak u zg bija samo sastavljen od klizanja, martine, i josipa...
išla sam ja u shooping u grad..nakupovala se svega...
a jedan dan sam išla i na sljeme..na sankanje...bilo je dobro...solidno...malo dosadno jer sam išla sa sestrom, malđim rođakom, ujom i ujnom...ufffffff jako dosadno.....morala sam jesti neki užasni grah u planinarskom domu, jer smo bili zalutali, sa nekog puteljka i otišli na krivu stranu , sva sreća što je bija dom tamo...hehe....koje budale...
ali nebi ovaj post bija post da ne spomenem ja svoju ANNU i DOKI...je da anna sve ovo zna..i više od ovog..jer sam joj svaku većer slal izvještak što se događalo te većeri..hehe...a doki nam je bila zauzeta lukom pa nije iamla vrimena odgovarati na poruke...hehe...ali pazija je luka na nju...fala bogu!!!!!!!!!!!!!!!
Sve je ovo bilo super u zagrebu, ali ne mogu ja bez svojih frendica i frendova ovdi u ZADRU...iako je gori provod i život sada na praznicima, sve se to minja kada poćne škola!!!!!a tako i ovdi...
Aj sada da pozdravim neke ljude i idem leći...umorna sam od svega ovoga...pozzzzzzzzzzzzzzz
ANNI; DOKI; CHAGI, BAKALI, TONIJU, i svima ovdi iz ZADRA, ali moram i ove iz ZG..MARTINI; MARCELI; JOSIPU; BORNI; LUKI; NIKOLI; MARIJU...poz svima
****************************PUSA**************************



| Klikni ako si idiot (80) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.