24.05.2023., srijeda

Kao na moru - raj


Odnio me put tamo do jednog "mora"
Ženevsko jezero...
raj je,
ali nije raj kao što je
moje uvalice more



fotka: moja



Smatra se jednom od najvažnijih prirodnih vrijednosti u Švicarskoj,
najvećim vodenim tijelom u zemlji,
njegova dubina doseže 310 metara.
Jedna od neobičnih karakteristika jezera je oblik
polumjeseca s rogovima okrenutim prema jugu.
Nedaleko od jezera nalaze se slikovita stara sela,
drevni dvorci, savršeno očuvani do danas




fotka: moja


Jezero Ženeva ili Leman - najveće je slikovito jezero zapadne Europe.
Teritorijalno pripada 60% Švicarskoj i 40% Francuskoj.
Ovo je jedno od najljepših mjesta u Europi.
Ovdje dolaze najbogatiji ljudi na svijetu da se opuste u naselju gradova
koji se nalaze na obali Lehman.
Za mnoge je pejzaž jezera postao nadahnuće.



fotka: moja


Odnio me put tamo do jednog "mora"
Ženevsko jezero...
raj je,
ali nije raj kao što je
moje uvalice more



fotka: moja



Smatra se jednom od najvažnijih prirodnih vrijednosti u Švicarskoj,
najvećim vodenim tijelom u zemlji,
njegova dubina doseže 310 metara.
Jedna od neobičnih karakteristika jezera je oblik
polumjeseca s rogovima okrenutim prema jugu.
Nedaleko od jezera nalaze se slikovita stara sela,
drevni dvorci, savršeno očuvani do danas




fotka: moja


Jezero Ženeva ili Leman - najveće je slikovito jezero zapadne Europe.
Teritorijalno pripada 60% Švajcarska , i 40% Francuske.
Ovo je jedno od najljepših mjesta u Europi.
Ovdje dolaze najbogatiji ljudi na svijetu da se opuste u naselju gradova
koji se nalaze na obali Lehman.
Za mnoge je pejzaž jezera postao nadahnuće.



Ako i vas put donese do ovog "mora"
moja preporuka je smještaj Chez maman....
mirno mjesto, uljudni domaćini

komunikacija je počela
na francuskom
ali je završila
na talijanskom...

ne moram se baš do kraja brukati.... :-)))))



fotka: net planeta

- 09:27 -

Komentari (9) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n