22.08.2022., ponedjeljak

Ljubav je to, ljubav...



...znaš ono ...
dat ću ti recept za ljubav

kad voliš
kad ludo zavoliš
od ljubavi samo NJU vidiš




fotka: moja

to ti je ono
kad se zaljubiš
pa od te ljubavi pamet izgubiš
samo na svoja nepca misliš
i kontinuirano istu glupost činiš
od ljubavi dušu joj vadiš

vidiš je
crvenoliku,
mesnatu, sočnu, koketu, izazovnu...




fotka: moja


kupiš prvo kilo
pa dvije, pa tri
dosta ti nikad nije
kupiš vreću pa dvije,
ponekad i više
u osvajanje kreneš
voliš je od sebe više

od dragosti svašta joj nešto radiš
umivaš je, nježno brišeš
pa je gurneš u pećnicu, pečeš

ljubav je to, ljubav

od ljubavi je guliš, od sjemena čistiš
dodaješ svašta nešto
pa je opet gnjaviš od dragosti toliko jako
jer Bože moj,
ti je voliš najviše na svijetu




fotka: moja

ljubav joj do kraja nisi pokazao ako je ne pržiš
sat, dva...i to je malo...tri, četiri
pa je od ljubavi, dragosti i slasti
unatoč svim mukama koje si joj priuštio
serviraš ...u slast svima

moj ajvar je P R I M A ...
možete to reći meni,
a možete i svima :-)))))))

....poručila mi je jedna dama
da se moja usta hvale sama
boli me brigica
ja kad voljem koljem
kome pravo kome krivo
ja to ne krijem....:-))))




fotka: moja

- 09:17 -

Komentari (24) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n