18.01.2022., utorak

Kako si?


Kako si? Stalno slušam to pitanje
tipično pitanje koje mi postavljaju nekoliko puta dnevno
oni koje srećem
desi mi se da stvarno ne znam što odgovoriti
često ravnodušno izbjegnem odgovor
ponekad sam potpuno nestabilna, uznemirena
ponekad s prizemnim raspoloženjem ili u nekoj ludoj euforiji
Ima dana kada ne želim nikoga ni vidjeti ni čuti
jer znam da je pitanje čisto kurtoazno
Ima dana kada mi ljudi kažu:"Hajde, sigurno možeš...uvijek si to radila..."
a ja samo želim podršku,
Ima dana u kojima i najmanje stvari tjeraju u emotivni kolaps
a nakon nekoliko minuta shvatim da će to sigurno proći.

Ima dana kada sam vjerojatno nepodnošljiva
pa vjerujem da i oni koji me poznaju dugo,
imaju svoje brige i tjeskobe, možda veće i od mojih
ima dana kada bih samo htjela otići na plažu prošetati...
ima dana kada sjednem ispred računala da pišem
i ne mogu ništa napisati...

... kako si? čujem ponavljanje ...
to je pitanje na koje dajem škrt odgovor

zbog toga ponekad postavljeno pitanje
kako si?, nije pitanje,
već je izjava koja znači da se ne osjećam baš najbolje

Kako sam ja?
Živim i pustim druge da žive...tako sam

***
treba mi šetnja, idem do Rovinja
tamo me čekaju krilati prijatelji



fotka: moja

- 10:00 -

Komentari (15) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n