20.12.2021., ponedjeljak

Vrijedilo je


Kad je o pisanju riječ, moram priznati da mi je ova 2021. godina
bila baš naklonjena... moja hrabrost da se javljam na natječaje izrodila je plodom
godina je bila uspješna, a nadahnuće sveprisutno
moji stihovi su nagrađivani, stručna Povjerenstva su ih prepoznala

Ono što moram izdvojiti od svega je svakako Susret hrvatskih zavičajnih književnika
na kojemu sam i ove godine dobila priznanje za dijalektalno stvaralaštvo
moje stihove je vrlo nadahnuto i izražajno čitao glumac Robert Kurbaša
Malo je reći da sam bila ponosna,
bila sam dirnuta izražajnošću i sjajnom interpretacijom ...

Robert Kurbaša je mojim stihovima dodao ljepotu i dojmljivost
digao ih na višu razinu
udahnuo im još jednu dimenziju...

zanijemih od uzbuđenja i raskoši osjećaja koje sam u sebi nosila
vrijedilo je dušu pretočiti u stih...
idem dalje...pisat ću dok mi srce diktira...

***
Teško je

Va škurine istini
deštin kojenat
grehi spovedat
teško je

tića poslušat
kako na grone kanto
prez tebe
teško je

vreme zliženo
va sedeno poezijo ogrnjeno
i delat se da ti sejno je
teško je

mesecino srebron inkolat
čelestin nebu darovat
kapljico medežiji
rikordi od neveri škapulat
teško je

na bonace sna jutro docekat
po moru kativerji i laži bordižat
va konšumanen tele
zgnjetveno dušo zlecit
teško je...

*** Pjesma pisana na labinjonskoj cakavici
koju od 2019. godine krasi Status
zaštićenog nematerijalnog dobra Republike Hrvatske

Objašnjenje manje poznatih riječi:
Škurina - mrak; deštin - sudbina; kojenat - prevariti; zliženo - izlizano; sedeno - svileno;
Sejno - isto; medežija - lijek; rikordi - uspomene; škapulat - spasiti; kativerja - zloba;
bordižat - jedrenjakom ploviti lijevo desno da se uhtati dobar vjetar;
konšumon - potrošen; zgnjetvena - izmučena; zlecit - izliječiti



fotka je zabilježila Roberta Kurbašu dok čita moju pjesmu
Susret je održan on line zbog epidemiološke situacije
 

- 10:07 -

Komentari (18) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n