01.12.2021., srijeda

Bili su moji


Sjećam se svojih prvih radnih dana u onoj istoj školi
gdje sam i ja, kao učenica, sjedila u klupi.
Bila sam uzbuđena kao prvašić koji prvi put ulazi u učionicu.
Za mnoge je to bio ulaz u novi, nepoznati svijet,
gdje je započeo put koji bi ih iskovao da postanu mladi odrasli ljudi.
Sjećam se emocija s kojima sam se suočila, s novim razredima,
sastavljenim od dječjih lica i pogleda,
lijepih u svome nastajanju.
Bili su tamo, osjećala sam njihovu radoznalost,
nesigurnost, kod nekoga i strah od nepoznatoga.
Ti mali veliki ljudi čekali su moje prvo obraćanje
kojim ću im pomoći da se osjećaju dobrodošlima...

Pratila sam njihova raspoloženja,
netko se pokušavao sakriti iza prividne nemarnosti
i pogleda koji je odavao nemir.
Pokušavala sam ublažiti atmosferu tako što sam ih pozvala
da ispričaju nešto o sebi i svojim najdražim igračkama.
apsolutna
t
i
š
i
n
a
...onda jedna ruka podignuta, za njom druga pa i ostale
ohrabrili su se, a ja sam počela ulaziti u njihove svjetove


***

Danas pandemija opterećuje školski svemir.
Moje kolegice i kolege imaju preveliku odgovornost...

***
To još osjećam
da... osjećam nešto
začuđena puštam misli da teku

samo trenuci topline
ne riječi, već dobri osjećaji

vrijeme u učionici
grijali su me mali osmjesi

još je draga pomisao na njih
voljela sam ih
i uživala s njima
bili su moji


- 10:42 -

Komentari (8) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n