26.11.2021., petak

Boje i mirisi iz moje kuhinje



Petak...danas ću obraditi ovu ljepoticu
volim je u svim varijantama
razrezat ću je s trbušne strane,očistiti od utrobe, odrežite škrge i oprati...
narezat ću je na odreske, posoliti i popapriti
odreske ću pržiti na zagrijanom ulju sa svake strane dok ne pozlate

prilog će biti krumpir, skuhan u ljusci, oguljen i narezan na komade
na zagrijanom ulju popržite ću malo slanine narezane na kockice,
dodat ću krumpir, promiješajte i kratko popržite.

Palamidu ću preliti mješavinom maslinovog ulja,
nasjeckanog češnjaka
i peršina
i poslužiti s krumpirom.



fotka: moja


i moja turšija je gotova
ispala je super...sačuvane su prirodne boje namirnica
zdrava je i poželjna
nju ću servirati uz neke druge kombinacije
primjećujete u njoj jabuku...
u turšiji je kao ukras ali i kao zanimljiv dodatak izvrsnog ukusa
uz današnju palamidu bit će salata od crvenog radića



fotka: moja


što je salata šarenija to je bolja...
ovu sam imala jučer
bila je baš za gušt...



fotka: moja



- 10:07 -

Komentari (11) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n