27.06.2021., nedjelja

Portret života na koraljnim sprudovima


More sam, pješčanu obalu milujem
plavim rukama brodice uspavljujem
uranjam u hladne ponore, penjem se među stijene
snovima plavim plovim, sretna u plesu dupina...
u naviranju i povlačenju valova
između glasa vjetra i romora vode,
sunce tone u bistre moje dubine...

blago sedefa bisernice čuvam
svaki ježinac u meni procvjeta...

onome tko mi dođe poklanjam
ogrlice od školjaka i bisera
beskrajno sam tvoje more,
srce s tobom u snove tone, u najtiša mjesta duše
tamne špilje nepoznate duboke,
otkrij bezdane moje plave, glasom sirene vrisnut će meduze
u bjelini čipkaste pjene na suncu se rasplinjavam

***
voli me ovakvu kakva jesam,
tiha mjesta duše moje pohodi
ne plaši se, tamne su moje okamine, špilje
nepoznate, duboke gdje se nalazim
ugušena od muke...

pričaj o meni, reci da sam priču tugom obojila
po sprudovima koralja život slikala
kistom crtala linije svjetlosti,
kao privjesak srcu tebi poklanjala,

tvoje sam more, portret života
sjećanje suzi na mojim obalama...

*** @g@v@***
iz ciklusa Na koraljnim sprudovima




Ilustracija: net planeta

divider-topshadow2

- 19:01 -

Komentari (15) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n