21.06.2021., ponedjeljak

Cool blogeri



Jučer je bio prvi dan ljeta, odlično je počeo...smijala sam se cijeli dan...
rekla bi moja nona da sam kao neka ŠEMPIJA (luda), ŠIMIJA (majmunica)...bez posebnog razloga se smijem
ja sam razlog imala, hoće li netko razumjeti to je drugo pitanje
uglavnom počelo je tako što sam objavila moje pjesme pisane na izvornom govoru mojih predaka.

U našoj maloj Istri je tako, svako selo ima svoj govor...
ja sam iz mjesta koje je vrlo blizu grada i centra gdje je gospoda govorila talijanski
tako su se neke riječi iz talijanskog jednostavno utopile u naš domaći i ostale njegova sastavnica

objavom posta počeli su komentari, znala sam da će biti zanimljivo,
jer moja cakavica je toliko specifična, sonorna, šarmantna i različita od govora ostalih dijelova Istre.
Za sebe kažemo da smo, kad je govor u pitanju, otok na poluotoku ...

nasmijao me El Diablo, kaže, zna za KAŽUN, ali mu nije jasan KAŽIN
( kod njega je to JAVNA KUĆA..kod mene je to kaos, opći nered, urnebes emocija, bezvlašće, )
nasmijah se baš onako iz duše...

nasmijala sam se reakciji moje blogoprijateljice MODRINE koju znam bolje od sebe
nije pravilno shvatila reakciju na riječi koje su se odnosile na NAIVNOST blogerica
tu sam morala pući od smijeha...sve u svemu objašnjeno je na pravilan način,
sve je bila šala, sve bilo je razmjena mišljenja i stavova,
ja nisam htjela mnogo pisati o svom izvornom izričaju iz velikog obzira
iz jednostavno samo moje skromnosti i obzirnosti...mane imam, priznajem

i da, da ne zaboravim ...
na moje lamentiranje o naivnosti u komentar je stigao jedan direktan kisssss ...
morala sam pući od smijeha...eto, takva sam

eto takvi su bili današnji blogeri
različiti stavovi, različita shvaćanja, iz različitih okruženja,
različitih jezičkih barijera
svi smo izašli kao pravi pobjednici....
nitko nikoga nije povrijedio
nitko nikome nije zamjerio

živi bili i veseli, lijepo se i dalje družili,
ostanimo COOL BLOGERI...


divider-topshadow2

- 18:25 -

Komentari (12) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n