25.05.2021., utorak

Čudna neka moda



Na današnji dan, prije mnogo, mnogo godina
na veliku pozornicu pulske arene
donijela sam š t a f e t u
pionira cijele Istre
i pročitala njezin tekst...
arena je bila prepuna...

e pa sad...

kome pravo, kome krivo
ponosna sam i danas

jer

živi sam svjedok
da je u ono vrijeme
netko primijetio
siromašno dijete
čiji roditelji nisu bili
u mogućnosti
kupovati garderobu
LUXE MARKE...

po prvi put sam bez roditelja, sa učiteljicom i još 2 pionira putovala u Pulu...
bila sam sretno i voljeno dijete i bezbrižno je bilo moje djetinjstvo...
u školu su me ispraćali s poljupcem, pješačila sam i po kiši i po buri,
savjetovali su me da nije važno sa kojom ću se ocjenom vratiti doma
ali stalno su me podsjećali da moram pozdraviti svakoga koga putem sretnem,
da u školi moram poštovati učiteljicu i drugu djecu
a da na putu za doma moram pomoći susjedi nositi torbu jer je invalid...

Danas je sve drukčije,
šetam ove moje bolne kosti po dragom mi selu,
nitko ne pozdravlja,
ni djeca ni njihovi roditelji...

čudna neka moda...



ilustracija: net planeta

divider-topshadow2


- 09:01 -

Komentari (19) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n