15.05.2021., subota

U letu preko plavetnih pučina


...ima dana kada letim, letim i sunce ljubim
kao da je oblak meda
letim na krilu galeba
ispod mene proklizavaju valovi
hvatam dugine boje
umjesto prve kave kapi rose ispijam
natopljene zrakom i vjetrom

s radošću letim od izlaska do zalaska sunca
uranjam u more milosti, milovanja i slatkoće

kao razigrani leptir probudim se
od šarenila emocija ganuta

na peludu sreće i izumrlih bolova
letim preko plavetnih pučina
preko polja zlatne pšenice
i žutila suncokreta u bljesku dana
uronjena u odsjaju zalaska sunca
živim emocije kontrastnih boja
gubim se u pogledu na horizontu
gdje su nam se pogledi poljubili...

***

Moram vam nešto reći ...
poljubio me očima...
nije bilo riječi kojima bismo mogli iskazati taj razgovor pogleda
Izgubila sam se u odsjaju suštine
izgubila sam se duboko u sebi...povratka nije bilo

moram vam nešto reći...
umotao me u plamen svoje topline
na opojnom putovanju
uz brzake rijeke u gnijezdu zagrljaja


moram vam reći, u poljupcima bilo je svega
šutnje najviše
u poljupcima rođenim u našim očima...




ilustracija: net planeta

divider-topshadow2


- 08:46 -

Komentari (10) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n