09.05.2021., nedjelja

Mogla bih, ali neću


***
Odlučila sam biti neozbiljna, da sam nepismena već me bije glas :-))
Mogla bih pisati, recimo o pisanju...ali neću
to vi znate bolje od mene
mogla bih napisati pjesmu, ni to neću jer u odnosu na vaše
moja je trica, bezvrijedna kučina
mogla bih pisati o braku i ljubavi...
neću, jer na tom polju sam posebna, zlatnim slovima ispisana
mnogi to ne razumiju
mogla bih vam ispisivati iskustva, ljubav, sreću najveću ali neću
neću iz jednostavnog razloga jer osjećam da biste me
svojim argumentima pokušali pomnožiti sa nulom...
to neće moći...

mogla bih pisati o odanosti ali i oholosti
o istini i laži, lakoumnosti i licemjerju
o izmišljenim podvalama, hvalospjevima bez pokrića
o pozitivnim ali i onim drugim porocima koji nas smrtnike znadu zarobiti
mogla bih pisati o svemu, znam opet nekima ne bi valjalo...

mogla bih...ali neću...
danas ću grickati dan na svoj način



fotka osobna


***
dežurala sam jučer uz pećnicu, danas odmaram...



fotka osobna


***
Neumitan je hod vremena,
svaki dan nova je pjesma, nova borba, nova priča,
često bol, nevjerica, pad ili lom,
ništa ne skrivam, prihvaćam i vrijeme i događanja,
sve turbulencije unutarnjeg svojeg svijeta
nastojim u najljepšem izdanju podastrijeti svijetu,
pa djeliće razlomljenih spomenara
pokloniti na pladnju ljubavi...
to ću ostaviti
za neku
drugu
p
r
i
l
i
k
u



fotka osobna

divider-topshadow2



- 08:36 -

Komentari (20) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n