08.03.2021., ponedjeljak

Ženski razgovori



Uvijek me oduševi...
DUŠAN RADOVIĆ- ŽENSKI RAZGOVORI

MUŠKARCE PRATI SREĆA
Moje mišljenje: ako ikako možeš - nemoj da se rodiš žensko! Jer, ako ti se to zalomi, spremi se na velike muke.
Mučila se moja majka - i ja se mučim, i sve žene koje poznajem, sve se muče. Nema tu...Ako te ne muči muž, sama se mučiš. Muče te, evo ovako, karte, razne sumnje....
Vjerujte, kad bi to samo moglo, sutra bih se operirala, iako sam udata.Pa neka dijete ima dva oca. Što će mu majka?
Dozvolite, da završim....
Htjela sam da kažem da je muški rod takav. Sve mu pripada i sve mu polazi za rukom.Imaju sreću.Ili ne znam što je...
Znam jedan slučaj : žena uhvatila muža u nekoj prijevari, u nečem, i što će jadnica, riješi se na ono najgore...da ga unakazi, da mu sipa sodu u oči.
I sačeka ga nekako, na nekom zgodnom mjestu i prospe mu sodu. Al' to bila ova poslijeratna soda, mlada, nikakva, i čovjeku ostanu oči, i još mu nekako dođu krupnije i crnje - valjda ih isprala ona soda - prosto ljepši nego što je bio.
To hoću da vam kažem - muškarac je kao stvoren da ga prati sreća. A mi žene...i same vidite, da vam ne pričam.

***
JEDNOG MUŠKARCA DIJELI PET ŽENA
Ja mislim da tu i jeste nesreća - što bez njih ne možemo, a sa njima nije lako! A onda se desi da bez jednog čovjeka ne mogu po dvije - tri žene. Ima takvih muškaraca koji zalude po nekoliko žena...I sad vidite: neki muškarci ne mogu da dođu ni do jedne žene, a ima nekih koji se luksuziraju sa po nekoliko žena. A to nije pošteno, ni od tih muškaraca, a još manje od takvih žena!
Jer ako jednog muškarca dijeli po pet žena - to onda na svaku ženu dođe samo po jedna petina! A ja mislim da se ženama više isplati da imaju jednog cijelog muškarca, makar i malo goreg, nego da se otimaju za jednu petinu ili jednu šestinu nekog mangupa i, da izvinete, barabe. Žene bi mogle da budu sretne, samo kad bi htjele. Ali one neće! Žene samo traže što veću nesreću! Nađe čovjeka, pa ostavi čovjeka i juri mangupa!
Nekako i nađe svoju sreću, ali joj bude dosadno da bude sretna, pa juri i traži nesreću.
Takve smo mi! Mi i nađemo čovjeka koji bi se, recimo, ubio zbog nas, ali nama to nije interesantno. Mi tražimo nekog tipa zbog koga bi mi mogle da se ubijemo!
I što se onda žalimo? Nemamo nikakvog prava da se žalimo!

***

Uz ženske razgovore Duška Radovića
nudim Vam mađarice iz moje pećnice


Posjeti moj drugi blog...

https://blog.dnevnik.hr/hobbyanna



fotka : osobna

divider-topshadow2


- 08:51 -

Komentari (17) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n