31.01.2021., nedjelja

Ona vidi moje šarene duge



 ... tu ženu nikad vidjela nisam, o njoj ništa ne znam
znam samo da bez mog stiha ona ne ide na počinak...
javila se, umiljat joj je glas
miluje poput lahora, još mi teče venama...

reče mi da su joj posebne u stihu
moje šarene duge,
da je dirnu moje paperjaste tuge...

reče da je radost obuzima kad moju knjigu u ruci ima
i da su moji snovi plavi kao rijeke ...

svaku moju na licu boru vidi
svaka otkriva života trag
gleda kako zvijezde hvatam rukama
podsjećam je na horizont
gdje se svakog jutra budi po jedna zraka sunca...
( dirnula me ta žena, a nikad je vidjela nisam
daleko je
Bog dragi zna hoću li ikad...)

pitate se zašto mi je
ta žena potekla venama...

ona dušom toplom, srcem širokim sluša
očima ne može, sljepoća je donijela vječni mrak
suprug joj pročita
svako moje napisano
s l o v o...



***

...nedjelja...
dan za odmor
danas sam dužna sebi
poneku malu radost...


na moj način,
praznik oku...


divider-topshadow2

- 09:39 -

Komentari (13) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n