17.01.2021., nedjelja

Živi život



...izbjegavaj pogreške, živi bez predrasuda, živi život kako želiš
ja ću ti reći kako živim svoj...
ako me ne razumiješ, nehajno rukom odmahni
mnogo je života pohranjeno u meni
srce je preduboko da bi sve otkrilo...
ako saznati želiš tko sam
prepusti se moru i valovima
okreni se padalicama zvijezdama
tamo ćeš naći osmijeh moj...to sam ja
***
odakle sada demoni podzemlja
bijesne iskre silaze s drveća
uzbuđene faune iz šume izlaze, tuku, već skrhanu lome...
razbiti treba vrčeve uspomena, potrgati plašteve prošlosti
razvezati zauzlane čvorove starih platna
na kojima je srce oslikavalo akvarele života
kandže proždrljivih štakora obavijaju, izgrizaju
ljepljivom se paučinom razmeću
vrijeme je kante isprazniti
prejaki su odrazi stajaće vode, premutne slike
prepuni spomenari a sjećanja bolna...
***
mračna sjeno, ne prati moja nevina lutanja
u krug hodam, u plesu se vrtim ...
šumom vala, moćnim glasovima
još titra životna iskra spasa...
( pjesma napisana 2003.god. kad su pokušali
mijenjati mi biografiju...)



Ilustracija: net planeta
divider-topshadow2


- 15:54 -

Komentari (11) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n