10.01.2021., nedjelja

*** Na horizontu izgubljenih misli...


Pričaj mi o svojim snovima
možda su isti kao i moji
pričaj mi o svojoj samoći
možda smo nekad zajedno bili sami
tamo daleko
gdje su se naše misli
gubile na horizontima
gdje su se nebo i more vjenčali
ludo smo se voljeli...

zajedno smo došli do ponora
daleko od dubokog razdora
ujedinili se naši snovi
probudio osjećaj povjetarca u kosi
obraze milovao, misli dosegao
u ovom neizmjernom bivstvovanju
osjećali smo se jače neko ikad ranije...

Sami smo, daleko smo
ujedinjeni više nego ikad
u snu se tražimo, svoje snove živimo

ima dana u tišini bez svjetla
ostavljamo dušu slobodnu
za slalom između silnih valova

ne napuštaj me, neću te ostaviti
na gromoglasnu pjesmu mora
na izdajničkim stijenama okamenjenog srca
budimo heroji naših padova

***
uronjeni u dahu kapi s mirisom oštre soli
umijmo obraze,
oslobodimo ih istrošene od boli

u sumraku sunca, u vječnoj kolijevci
duše nek se smire...i sve naše oluje
ludo smo se mi voljeli...



Ilustracija: net planeta
divider-topshadow2

- 12:34 -

Komentari (9) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n