20.05.2020., srijeda

Na liticama jutra...


...burrrraaaaaaaaaa
...opet fijuče svoju pjesmu
kovitla u krošnjama,
vrtloži nedohvatane snove
obale drhte, valovi viču
cijelu noć je zrakom šibala, jutru prijeti
uvlači strah u sićušna bića vrabaca...

ne mogu ja biti jaka, kad ona nije slaba
u ritmu burnog rocka duša zebe
pogled vrluda tražeći sunce u mraku
i srce u nestvarnom životu
na liticama jutra rumenoga sunca
skupljam krhotine razbijenih sjećanja
hoću li ikad moći svoju pjesmu iscrpiti
ili ću u nedostatku inspiracije
zaiskriti bezbrojne kapljice slova
u mislima ploviti bespućima obojenih sjećanja...

bojim se, bole me blijeda lica i sjetni pogledi
na vjetrometini ljudskih zala nasukat će me bura
dok satenom jutra u sebi dišem ljubavno mi obličje...

***


(sklonila sam je na sigurno mjesto
znam, bura je
ljubomorna na njezinu ljepotu....)
ona je tu, moje mjesto zauzela
zavjetrinu svojom bojom opčinila...



fotka: osobna


divider-topshadow2



- 07:46 -

Komentari (7) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n