17.05.2020., nedjelja

Hvala za uzlet u vedro nebo...



Drage blogerice, dragi vi blogeri, štovano uredništvo portala Blog.hr
dragi vi koji ste pohodili moja slova i junački trpjeli moje pisanije...

Hvala svima za uzlet u vedro nebo i za gnijezdo moje u blogokutku
hvala i za napuklu granu na kojoj, iz meni nepoznatog razloga, još uvijek sjedim

hvala što ste trpjeli i čitali blog tjedna...
bili ste svjetlo i dobrostivost množini moje zbunjenosti i nesnalaženja


***
E pa...kad mi stih zapne u grlu, a krenuo je iz srca...
vrisne mi duša...

***

U rečenici svitanja samo predikat se čita
subjekt skriven da disanje lakše bude
glagolska vremena
samo trenutno stanje znaju
sva ostala davno su zakopana

epitetetima tuga ukrašena
metaforama bol ublažena
za vrisak duše vokativ nedostatan
uzdah lijek za rane duboke

ožiljci reski uskličnici
kapilarama teku bezimeni

ostaje melem stih
bijelo jedro na pučini, krila tugom slomljena
katakombe nemira, ponori htijenja
zrakom sunca umiveni, rosom dojeni...

mrvica osmijeha, kapljica veselja
tona čežnje i nadanja, ufanja i vjerovanja
dovoljna su snaga za korak u dan...

***

do čitanja, do susreta u nekom novom refrenu....





ilustracija: net planeta



- 08:35 -

Komentari (11) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n