12.05.2020., utorak

Moji stihovi u obradi



Na pjesničkom natječaju 2016.godine
Hrvatskog sabora kulture
pjesma Mornica je nagrađena
i bila je jedina od svih prispjelih
valorizirana kao antologijska.

Pjesma se uglazbljuje i kao takva
bit će otrgnuta od zaborava

MORNICA

Mornica, kolanica
od držlja i sunca
sto i jedon kolor
sto i jedon koncić
ki rikamuje
si puti
od mora
do mojega klancića

va merlići srebrni
selo je obukla
čelestin i blu
nebu darovala
voblaku rikamala
štomanjo sedeno
mene va
kolor od luta

po njejnen šenjole
ja korak po korak brojin
hipići sreći...
belo jedro,
borkica od oreha manja
moja so šperonca
kolori od mornice
blagdan vocijan

mesecino mi darovoj
duše nagrišpane
mornico mi darovoj
da zakanton
da potecen
da spoda nje pason
va svet
ki je bolji od ovega.


Manje poznate riječi: mornica-duga; kolanica-ogrlica;držlja- kiše;
rikamuje-veze; klancić- puteljak; merlić-čipka; štomanja- košulja;
sedena-svilena; šenjol-znak; hipić-trenutak; šperonca-nada;
nagrišpan-izgužvan;

***



Moja pjesma Recite mi, prijatelji
bila je odjavna špica TV Nove
kad sam u emisiji kao vanjski suradnik predstavila
projekt Grada Labina u svrhu zaštite cakavice.
Status zaštićenog nematerijalnog dobra cakavica je dobila 2019.godine

divider-topshadow2


- 17:07 -

Komentari (12) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n