11.05.2020., ponedjeljak

Drugo poluvrijeme



Od svega ovog corona stanja uspjela sam se odmaknuti...kažu da je prvo poluvrijeme prošlo
i da slijedi drugo, novo, slobodno, vrijeme kad će svatko od nas staviti sebe na kušnju i provjeru...
Ok, ako tako kažu, tako neka im i bude...ja sam sebi svoj Stožer, živjet ću po svom
iz pjesme u pjesmu, iz dana u dan otimat ću se površnosti, otpustiti sve kočnice i stege
u inat životu hranit ću se iluzijama
ne želim biti ravnodušna dok pored mene prolazi ono najbolje
u žustre korake pretvorit ću sve oluje,
medicinskom maskom vidat ću epitelizirane rane i skrivati bore na obrazu
dušu ću pojiti ljepotom melodije srca

***
Govore ljudi da poslije corone više ništa neće biti isto
znam, opet pokušavaju sa mnom manipulirati
zastrašivati, prijetiti, ograničavati
tvrd sam ja orah, neće moći, stari moj
idem dalje, s coronom, naravno
jer bez nje sve bi isto bilo, dosadnjikavo, sivo...

po kafićima će se rasipati dani i vrtjet će se iste priče
jedino će akteri biti neka nova imena
tko se rastavio, tko je u preljub zavirio
tko želi avanturu, a tko se stameno i vjerodostojno
na dvije stolice usidrio
E moj stari, svi se mijenjaju samo ti i ja
u inat godinama, ljudima i vremenu ostajemo bezlično isti...
iz iste čaše med i otrov pijemo, istim korakom trnje gazimo
ruku u ruci čvrsto stiskamo, debele sante trpljenja probijamo
za drugom stranom duge zajedno čeznemo...




u mojoj vali na moj način
divider-topshadow2


- 09:04 -

Komentari (13) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n