08.05.2020., petak

Sorry...


Sorry,
moja pjesmo
oprosti mi za sve što ti povjeravam
na čuvanje

uz tebe lakše je sačuvati
čovjeka pored čovjeka
i čovjeka u čovjeku
drhturenja moja i sve slutnje
poderane duše...

uz tebe lakše je
razgrnuti srebrnu maglu
koja zaklanja pogled u
zarobljenu sebe...

uz tebe lakše je
opijati se snovima
i izgubiti u zadovoljstvima
kad sve je pusto...

sorry, moja pjesmo

uz tebe lakše je sačuvati
djevojčicu u sebi
shvatiti da je život samo prolazna epizoda
u kojoj se poput djeteta igramo
hvatajući poneki osmijeh
i osluhnuti srce prijatelja
u ptičjem letu...



ilustracija: net planeta


U velikom sam poslu, baš velikom. Imam generalno čišćenje mozga
Prašina je najopasnija, razleti se u najmanju poru
pa je moram lagano, pažljivo, obojiti duginim bojama
da bi bar prividno bila podnošljivija
Ono što boli u srce ću premjestiti
pazeći da srce ne pukne

A što ću s onim što me veseli?

E, to ću grickati u međuvremenu dok pravim selekciju
najslađih nataloženih iskustava
njima ću se sladiti cijeli dan...



ilustracija: net planeta

divider-topshadow2


- 08:35 -

Komentari (7) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n