07.05.2020., četvrtak

Mene poslije mene, burrra...



Puše, lomi, fijuče
andante simfoniju svoju
slušam je,osjećam je
utrobu mi kovitla...burrra

nebo je vedro...
na buri i zimi ne smrzava se...
grije ga toplina srca
ulice se kao klizališta otvaraju
do obronka pod borovima
i kamenom...

na ulicama je metež pomutio ustajali zrak...

ledom se obuklo cvijeće
poprskano bojama
na fontani namiguje promrzli vrabac
mrvicu traži

a žene...žene kao žene
nalik veselim lastavicama lete u štiklama
po trgu i terasama suncu pjevaju zov.

raširile se ulice kao voda u fontanama
glas, jedan glas penje se stepenicama snova...

otvaraj prozor suptilne duše
prepoznat ćeš miris kamena
i jutarnjeg buđenja...

vrata širom otvori
nemir ulica neka postane nemir srca
u usplahirenoj svjetlosti dodira

ti si tu, za mene uvijek tu
vedar nasmijan i drag...



ilustracija: net animacija



Volim je
tu UB škrinjicu
ona čuva mojih 8 zbirki
4 objavljene
a za one ostale 4
jedna dobra žena je rekla
da će mi zbirke ONA
objaviti
p o s t h u m n o

u ime njezine dobrote
i smisla za humor
kao i za podršku koju mi uvijek daje
otvaram prozor
prema buri i suncu

u osmijeh djeteta
usne sam razigrala
u šapat nevine igre
košulje svilene
tiho prozborih
h v a l a,

živa neka je ona meni bila stotinu
i još mnogo ljeta ...
samo ako nje bude
bit će mene i poslije mene...



fotka: osobna

divider-topshadow2

- 08:17 -

Komentari (9) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n