01.05.2020., petak

Odjenuta u dugu



Stoput sam se sebi zavjetovala da ću fućkati na sve u sebi i oko sebe...
Ne vrijedi, srce i razum opet su mi se posvađali već su mi jutro pokvarili...
a zašto...

zbog one jednostavno moje i samo moje nesposobnosti
uklapanja u neke plitke sheme dokonih danguba...

Ali ni to nije pogubno,
poseban je osjećaj koračati svijetom punim licemjerja
a u sebi osluškivati kako tiho, tiho, tanjušno
srce ti za nekoga kuca.
Dođe mi tako da poletim...
Srca kucka...kuckucka pa opet malo jače
zakuckuckucka

baš mi je krivo što netko ne zna ultra životom
u sebi živjeti...
( napisano 2003.godine)

***
.
... sad bih ja mogla početi ovako:

umjesto neverom boli u dugu me odjeni
nebom da raširim boje
u školjkin san sakrij me
od pogleda lošeg svijeta zaštiti me
morskom me pjenom miluj
zvijezdu mi s neba skini
cvrkutom ptica ljubav prozbori

ne...ne mogu tako
potrebno mi je nešto drugo

djetelinu mi uberi, onu sa četiri lista
danas mi je potrebna sreća

kamen stamen mi pokloni
potreban mi je korak čvrst...



***


beeentiiii i rukave
uvijek su mi bili problem



fotka: osobna



- 08:08 -

Komentari (9) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n