- Some people think little girls should be seen and not heard -

nedjelja, 21.05.2006.

NAJBOLJA RECENZIJA KONCERTA IKAD

19.5. Kset, 9:30-12:30

Mikrofonija - odlicni. konacno njihov koncert, a da ih se sjecam
Six Pack - bolji nego sto sam ocekivala!
prije koncerta - glumljenje fetusa i bol u ramenu. mislim, laktu ( ;) )
atmosfera - ipak malo niza
pogo - presmijesan, totalno los
redari - dragi i simpaticni (believe it or not)
vlak - naravno da sam otisla prije kraja. a jebes ga.
ekipa iz mog gradica - skuzila sam samo 1 tipa, al ga ne poznam
tko nije dosao - neka dode na organizirani kaos pa cuje six pack (prica se da ce ipak i oni tamo svirat!)

VELIKA HVALA BRADI. Imala sam potrebu izrazit zahvalnost :)))


- 22:03 - Komentari (40) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.05.2006.

ALL THE PROPHETS HAVE DIED

Cujem glasove. Bez tijela. A ne pricam na telefon.
Bune se, sve im nesto ne pase....
A stroj kaze da sam visoko psihoticna, i malcice depresivna. Ma sto stroj zna o meni?!
Knjige kazu da je nasljedno. Ma jebite se. Stroj cu podrapati, knjige cu razbiti. I sto mi tko moze?
Jedan um, stotinu glasova. Uvijek moji, uvijek uz mene. To mi nece oduzeti, a ne, ne, ne, ne, nikada.

hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija hebefrenija

Ja sam obican pubertetlija, tipicni primjerak.
Da dodu Marsovci il takvi nekakvi, mene bi stavili u kavez u zoo. Homo sapiens. Adolescentis.
Al svoje bi glasove jos uvijek imala.

Image Hosted by ImageShack.us


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

- 22:14 - Komentari (34) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.05.2006.

NAJBOLJA RECENZIJA KONCERTA IKAD

3.5. Kset, 9-12h

AK 47 - u redu mi je poslusat ih nekad, nisu bas "my thingy", al ajde, bili su oke
Los Fastidios - face (ocekivano).. *in love*
pogo - e nemam pojma. ja sam bila naprijed cijelo vrijeme i nisam bas pratila dogadanja iza
vlak - isla doma autom. nece meni neke hrvatske zeljenice kvarit planove!! :D
redari - ne znam jel su koga izbacili, al cinilo mi se da su tolerantniji nego obicno (?)
Kset - za Fastidiose im je sve otprije oprosteno. peace and love :P
Upoznah - Đos Simpaticna, vesela, brbljava cura, htjela sam jos pricat s njom, al sam otisla po pivu i kad sam se vratila, netragom je nestala!
Tko nije dosao - moze se odmah ubit, osakatit, il bar ozlijedit na neki kreativan nacin

Da je koncert bio dobar moze se vidjeti i po kolicini masnica na meni (za koje stvarno ne znam otkud mi)

Image Hosted by ImageShack.us

i frendici
Image Hosted by ImageShack.us

I sad ti nekom objasni zast su ti noge smede/ljubicaste/zelene/plave/crne od masnica...


Konacno sam stisala glasove u svojoj glavi. Bilo ih je previse i postali su preglasni. Sad je samo jedan. I taj je veseo, sretan i optimistican.
Sta reci - Barbie wants to be me :)

- 22:24 - Komentari (50) - Isprintaj - #