- Some people think little girls should be seen and not heard -

utorak, 28.03.2006.

***

Image Hosted by ImageShack.us

Ok, ostavi me tu da lezim.
Reci im neka odu. Nek me ostave.
Mozda sada zelim biti sama.
Reci im da se maknu, ma nek se gube, odjebu. Nije me briga.
Previse je.
Previse je njih, previse je mene.

Necu slusati! Ne zelim cuti.
Necu gledati! Ne zelim vidjeti.
Necu, ok?
Samo me ostavi tu da lezim.

Zelim gledati kako trava raste.
Zelim slusati kako sunce sija.
Zelim pricati kako vidim boje.


Objasni im. Lijepo, pristojno.
Objasni im ocima. Pokazi im kosom. Kristaliziraj smjeskom.
Ok?
Ili ih udari, otjeraj, nije bitno.
Ucini da te nema. Izblijedi, izgori, svejedno mi je.
Ne, stvarno. Ovo nije jedna od onih situacija.
Sad je drukcije.
Zasto je tako tesko shvatiti da je moje savrsenstvo sada lezanje u ovoj travi?
Sama.
Ok?
Ucini da nestanu.
Ucini da nestanes.
Ok?
Samo ja i trava i sunce i boje.
Ma nije valjda tako tesko..?


Image Hosted by ImageShack.us

- 22:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #