- Some people think little girls should be seen and not heard -

nedjelja, 05.02.2006.

NAJBOLJA RECENZIJA KONCERTA IKAD (2.)

4.2. Kset, 9-12h

Pink Pankter - nisam ih prije slušala i bili su mi dosadni i glupi, oh well...
Carl Hunter - oni su mi dobri, al predugo su svirali i na kraju su svi bili u hoćemo-pase-nećemo-vas raspoloženju
Pasi - šta reć? odlični, *inlove*
piva - malo hladna, al u redu
pogo - pogo u Ksetu. sve se zna..
redari - izbacili nekog tipa bezveze, ništa novo.. al pričala sam s njima, čine se kao ljudska bića!
vlak - morala otić nešto prije kraja. again. mrzim taj zadnji 00:10 vlak!
Kset - lagano mi počinje ić na kurac to mjesto (jesam rekla lagano? mislila sam u warpu 6)
Tko nije došao - nije ništa posebno propustio. iako se za pase vjerojatno isplati malo trpit ksetovska sranja :D
Ela Dvornik - nisam ju vidla.. zbog toga sam jako tužna. ili nisam..? :P



Btw, imala sam nekih problema s dsl-om pa me nije dugo bilo, al sad je valjda sve ok i vraćam se u blog svijet! Woo hoo

- 01:23 - Komentari (27) - Isprintaj - #