- Some people think little girls should be seen and not heard -

nedjelja, 01.01.2006.

2oo6. so what?

Ajde, i Nova godina je prošla..
ja opće ne kužim zašto se to slavi. glupost.

A kak je prošla? Na tulumu sa 70 ljudi koje baš i ne volim i koji nisu moje društvo, al bila sam tamo sa best frendicama pa je bilo dobro :)
Po narodnom vjerovanju da će ti cijela nova godina proći kao šta si dočekao Novu, ja ću cijelu novu godinu bljuvat. Ljudi odbrojavaju, vatromet i ta sranja, a ja to ništ nisam skužila... al nema veze, taman kad su svi počeli jedni drugima čestitat i meni je bilo bolje :))

So..
šta nam nova godina donosi? Ništa novo rekli bi neki cinici..ma jednostavno donosi 365 novih izlazaka sunca i novih prilika! (ok, ovo je već previše optimistično, čak i za mene! lol)


dio 8 Full Hours Of Sleep by Against Me


Let the new night bring you peace
And the promise of tomorrow,
Where we can wake to a new beginning.
Tomorrow I'll all but have lost their faces;
My friends and family,
Memories of all we had
And the times we should have lived,
And tomorrow America just might fall apart.
Tomorrow, tell me,
Where will you wake up?
Beyond title, beyond these careers and laws,
Something more than borders on a map

- 22:50 - Komentari (25) - Isprintaj - #