...Free Mind...

01.11.2005., utorak

...Svi Sveti...



Danas sam se zaputila na groblje jer djedu nisam bila na gribu 2 godine...I kada sam krenula,stara se zamnom počela derat kako ne mogu ić tako obučena(bila sam u trenerki)...i ja sam automatski dobila živčani slom...A za koga bi se ja trebala tako srediti?!?Možda za leševe koji se nalaze 2 metra ispod zemlje?!?Ili za one ljude kojima je taj blagdan prigoda da bi se malo ušminkali i natjcali se sa drugim ljudima tko će na grobu svoje drage pokojne osobe zapaliti više svjeća i staviti više cvijeća?!?...Ufff!!!...Mrzim taj dan!Postoji sa namjerom da bi se ljudi jedanput na godinu sjetili ljudi koje su poznavali a više ih nema...Zar se njih nebimo trebali sjećati svaki dan ako su nam tako jako značili u životu...I čemu sluši mjesto gdje stoje nečije kosti?!?Zašto se tome daje tolika važnost?Zar ne čini čovijeka njegov um,a ne tijelo?!?Pa čemu onda služi plakanje nad nečijim kostima?!?...Kada ja umrem hoću da me se kremira i da se moj pepel negdje prostrese...jer...ako nekome budem falila onda želim da me se ta osoba sjeti u bilo koje doba godine,a ne samo na taj jedan dan...Taj praznik je obična kapitalistička izmišljotina kako što su nažalost i svi drugi praznici...postoji samo da bi se taj jedan dan u godini masovno trošio novac na svijeće i cvijeće...A kada sam vec kod toga praznika,koji je vezan uz kršćanstvo,onda bih mogla dodati i svoje mišljenje o tome...Kršćanstvo je odvratno!Mislim da je nekada i imalo ulogu da pruži utjehu kada neznaju kome da se upute,ali ovo sada...sada kršćanstvo i crkva imaju ulogu samo da pokupljaju lovu od ljudi i da tjeraju ljude da dijele društvo na kršćane i ateiste...i ako si ateist,ti automatski nisi dobar...Ja kao nisam dobra zato što ne vjerujem u neku tako glupu i jadnu stvar?!?Oh pleeeas...Imam svoju glavu kojon razmišljam i ne treba mi netko da mi nameće misli i ideje,stavove i ono što bih ja trebala biti...That's About It!...

E...pa...malo sam se raspisala danas...I da...Opet sam počela pisati...I pisat ću opet kada me uhvati jaka inspiracija kakva me naprimjer uhvatila danas...HeHe...A sada pozdrav...
- 18:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...LINKOVI...

...Naj Bendovi...