...Free Mind...

11.09.2005., nedjelja

..."I wrote her this love letter but she don't know how to read"...

Wow,koliko nisam pisala...Jučer sam bila vani...Pa baš je bilo zanimljivo...I tako je frendica prošla po mene za van...i zvoni mi na vrata i dere sa "ja zvonjim...ja zvonjim!"...i ona mene zove na mobitel i zaključi da nisam doma...Enna,Enna...I došle mi dve u grad i srele se s Bibijen i Kajon ispred vinarije...kupile si mi svaka litru bambusa a Bobi biru i razvalili se na klupicu u parkiću,cugali,pričali i zajebavali se...baš mi je falilo takvo okupljanje...Kad smo to pocugali smo išli polako do benzinske po malo bire...I onda su me svi oni napustili...hehe...Enna pošla s likon...a Bobi i Kaja u Badernu...ali bila je vani rulja...tako da sam nakon dugo vremena pričala s nekim ljudima s kojima brdo vremena nisam pričala...to mi je baš ok...baš sam se osjećala komunikativno...A uglavnom smješno...A kasnije me počelo na lagano hvatat to šta sam popila...tako da sam radila most...HeHe...I jedna frendica je bila tako pijana...jedva smo je dovukle ja i druga frendica doma...i iz čistog mira me ugrizla za facu,tako da to užasno boli i vidi se...a ma...I tako sam ja planirala ić samo na pijaču a na kraju sam u biti ja i popila pijaču,samo je ta pijača bila litra bambusa,litra bire i votka-kola...HeHe...

Zadnje vrjeme me hvata razmišljanje o tome da sam možda trebala upisati neku drugu srednju skolu a ne opcu...a malo mi je kasno za razmišljanje o tome pošto sam sada 3.razred...Jer sada za 2 godine ću imat 19 prokletih godina i završenu opću,tj.ništa...I onda na fax a to očito znači bit starcima na grbači još par godina više...A ja ne želim ovisit o nekome...

Kako mi fale koncerti...i to baš oni u Magnusu...Jert meni je tamo tako dobra atmosfera...Ali sad ce bit dobro drugi petak na Ateist Rap-u...A dan poslje u Labinu koncert...ma super!...još kad bi stvarno svirali Loš Primjer i Mikrofonija...to bi bilo predobro...

I danas je četvrta godišnjica od terorističkog napada na SAD...Ma ti teroristički napadi...Jedan od dokaza kako su ljudi glupi...A tek kamikaze...bit treniran da se ubiješ...ma krasno i bajno...divota...Ali ono što je najgore je to da umiru ljudi koji su nedužni...zašto se na taj dan prije 4 godine taj avijon zaletio u WTC,a ne recimo u Bushov vrt gdje je on recimo kosio travu(ma da! mislim da taj gad nezna ni prstom pomaknut!)...Ma Busha treba likvidirat!...ali stvarno mi nije kako su ti Ameri mogli opet glasati za njega na izborima nakon svih tih sranja koja su se desila za vrjeme njegovog prošlog mandata...Gad!

NOFX-FRANCO UN-AMERICAN

I never thought about the universe, it made me feel small
Never thought about the problems of this planet at all
Global warming, radio-active sites
Imperialistic wrongs and animal rights! No!

Why think of all the bad things when life is so good?
Why help with an 'am' when there's always a 'could'?
Let the whales worry about the poisons in the sea
Outside of California, it's foreign policy

I don't want changes, I have no reactions
Your dilemmas are my distractions

That's no way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco, Franco Un-American

I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

I'm eating vegetation, 'cause of Fast Food Nation
I'm wearing uncomfortable shoes 'cause of globalization
I'm watching Michael Moore expose the awful truth
I'm listening to Public Enemy and Reagan Youth

I see no world peace 'cause of zealous armed forces
I eat no breath-mints 'cause they're from de-hoofed horses
Now I can't believe; what an absolute failure
The president's laughing 'cause we voted for Nader

That's no way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
Where can we go, Franco Un-American

I want to move north and be a Canadian
Or hang down low with the nice Australians
I don't want to be another 'I-don't-care-ican'
What are we gonna do Franco, Franco Un-American

A sada pozdrav...odoh ja krast dane bogu...a znan da boga nema tako da u biti neću nikome ništa ukrast :)

- 13:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...LINKOVI...

...Naj Bendovi...