...Free Mind...

22.08.2005., ponedjeljak

...Oj!...

E sada i ja imam svoj blog...HeHe...I sta da još kažem?!?...ovo vrjeme me ubija u pojam...Bila sam na moru samo 1 put...a i taj put se nisam kupala jer je bilo užasno hladno...I trenutno slusam F.O.B. ... "Provincija Uzvraća Udarac"...po mom mišljenju njihov najbolji album...A baš ih želim poslušat u živo...I to bi bilo to od mene za danas...Na dam se da cu sljedeci put moć napisat nešto pametnije ;)

F.O.B.-TRAŽEĆI SLOBODU

Lice ti je staro
U duši si mlad
Jedini si sam ostao
Tko zna gdje su drugi sad

Živi kao što si govorio
Umri kao što si živio
Nema što da izgubiš
Kad nikad ništa nisi imao

Tijelo nepomično leži
Bulji u prazno i miruje
A zvjer u tebi gleda mjesec
Njoj se nikad ne umire

Ref.
U noći bez jutra
S jutrom bez sunca
Ne nebeskom svodu
S vjerom u ništa
I ništa i đepu
Tražeći slobodu...
Skupi šaku hrabrosti
Pogledaj ih tko ih jebe
Nađi zrno ponosa
Nasmješi se za samog sebe
- 19:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...LINKOVI...

...Naj Bendovi...