18.08.2005., četvrtak

em ti dosade

Ja na poslu, više tijelom nego duhom, duh mi je ispod deke doma u krevetu. Šefa mi na godišnjem tako da je u firmi raspašoj, ja imam tonu posla, a neda mi se ništa raditi, rađe svima ostalima pomažem i sređujem njihove gluposti, nego da se primim hrpe animacija koje moram napraviti.

Zasto je uvijek tako, kada nema nikoga da te gleda koliko si napravio da uvijek najviše zabušavš. Sada da mi je shefe ovdje bi se sve prašilo koliko bi brzo radio, ali njega nema so scroo work!!
Ovak to ide kada se dode u ured:
9:00 novine
9:30 index.hr
9:45 vidilab.com
10:00 blog.hr
10:30 ako daj bože neko napiše nešto novo ovak rano ujutro -> iskrica.com
11:00 smokva.com

i u pol dvanaest može se kao početi nešto raditi, ali jebiga nebi to bilo to, da se opet ne krade vrijeme na sve strane, jer je FireFox cijelo vrijeme u pozadini upaljen i samo čeka da se nešto novo pojavi, pa da se može iči vidjeti kaj je pak sad to...
Sigurno shefe proklinje dan kada je uveo stalnu vezu :)) jer mi svi to jako obilato koristimo.

A onda se još pametnjaković u jednoj informatičkoj firmi, sijeti postaviti firewall prije nego ode na godišnji u nadi da če nas sve to sprijčiti da ne surfamo. A što je najbolje ja nemogu raditi to kaj moram, ak mi firewall uključen, zato tri klika i ajde bok zaštita.

Ja se vračam surfanju, moram ići vidjeti ko mi piše porukice, kada več tu nitko se ne javlja :P
- 10:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn