25.12.2004., subota

JUHUHUHUH

Sretan Bozic svima !!!!!!!!!!!!!!

nema me ovih dana a i nece me biti jos par, jer je sada ludnica, super se zabavljam i bas me boli briga i da
dobijo sam mrakaca poklone njanjanjanjanja :))))

tako da cu uskoro ako cu naci nekog vremena se potruditi napiskarati koji redak jer se svasta dogadalo ovih dana :)))

sretan bozic i tako pa-pa
- 03:10 - Komentari (15) - Isprintaj - #

19.12.2004., nedjelja

naslova danas nema

ali biti ce ga sljedeci put :)))

izgleda da je dosao kraj vikendu, makar ja nebi da je kraj, ja bi da se jos danas ponovi petak i subota :)))) onda moze biti kraj vikenda....

petak i subota di da pocnem :))) petak i subota su bili zakon.... petak sam trebao ici na Vodafone Live! Global Party ili kak se vec to zove sa Cupavicom, ali nisam isao, nikamo nam se nije islo po toj hladnoci, pa smo se dogovorili da ostanemo unutra na toplome, nego sam se dogovorio sa Cupavicom da dode do mene doma, pa cemo posuditi neki film, pogledati ga malo se zabaviti i tako, nista pametnog nije trebalo biti...

ali naravno nekaj je bilo u petak... posudili "21 gram" gledali smo film ravno jedno 5 min, prije nego smo zakljucili da film bas i nije neki, zapravo film je mood killer :)) tako da to nismo gledali, nego smo se bacili na big brother, vidjeti tko je ispao, a onda smo se bacili na :))))))

uglavnom poceli smo se pipkati i tako svasta nesto malo :)))) i nesto puno :)))))))) dalje od pipkanja nismo isli cijeli vikend, ali i to je bilo super i jako dobro :))

Cupavica koliko god da je cupava je isto tako i zgodna i ima jako ali jako dobro tijelo kojeg se iz nekog razloga malo srami pokazati :))) ali takva guzica se ne srece cesto :))) a kao sto rekoh budale imaju srece :)) pa je meni sjekira u med pala :))
cura se pravi onako dobra i inocent, ali brijem da negdje onako u njoj cuci jedan mali vrag, koji samo ceka da ga se oslobodi :))) koji samo hoce se malo pokazati... i da bu se onda pretvorila u totalno onak kinky, preverzno ali istovremeno i nevjerovatno slatko bice sa prekrasnim plavim ocima :))))

a sta je nabolje od svega i jucer i prekjucer... na kraju svega tog pipkanja itd. smo zavrsili samo mazeci se ispod popluna onako u zagrljaju :))

jednom rijecju mrak :))))

ps. htio bi da se to i danas ponovi/nastavi, ali brijem da ce cura ako ju danas opet pozovem misliti da ju napastujem :)))) i da sam neki manijak :)))))
- 14:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.12.2004., petak

jupi

hello, and we have an update :)))

bil sam u kinu jucer i bas je bio dobar film....
gledao sam "Zlocestog Djeda Mraza" u cinestaru, bilo im je kao rodendan i onda su karte kostale 15 kn.... pa se isplatilo
ali bila je bolesna guzva, garaza puna, nigdje okolo cinestara i sheratona parkirnog mijesta, na kraju sam se morao sparkirati na kolodvoru :) i usput sam se smrzo do kina... a bas sam si mislio da cu fino u grazu i nece biti smrzavice... a ono banana :((

uglavnom o filmu... film je bas bolestan... ono upujcaju djeda mraza dok trci s poklonom i tako :))) tko god da je pisao scenarij je bas bolesnik, a ima i jebenih fora u filmu ipak kada glumi Berni Mac, pa brijem da je on vecinu gluposti napisao.... a on je kako se zna vec jedan od legendi americke komedije, bas se sjecam kad sam gledao... njega sa onima ostalim crncima imaju onaj stand up show... putujuca grupa... sam se nemogu sjetit... a bu mi vec doslo.

nadalje... kino kokice, kaj sam jos zaboravio, ah da drustvo... opet isto drustvo na srecu :))) a da budale imaju srece , tj. bog budale pazi :)))

bilo je super i zabavno :))

bio sam ful napet prije kina, neznam zakaj, ali se opet danas smijeskam :))

ps. da sijetio sam se kak se zovu Kings of Comedy. tko god nije pogledao ni jednu epizodu, obvezno... pisas od smijeha :)))
- 11:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

15.12.2004., srijeda

the sun is shining and the weather is nice

smjeskam se danas, to je sve kaj cu reci
- 21:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

14.12.2004., utorak

it was what it was

and it was good :)))

zapravo mi je danas bio relativno tmuran i bezvezan.... ali uvijek ima neki ali kaj ne? ali vecer ga je promijenila, u veseli i jako zanimljivi dan, tj. vecer :)))

kaj je bilo, bila je jedna osoba....
uvijek sam znao da su mi najvaznije oci (pogled) i osmijeh.... i vidio sam zapravo koliko mogu biti lijepi.... i koliko mogu odvuci paznju :)))
plave duboke oci i veliki smijesak, nema boljeg od toga... to je nesto na sto se najlakse padne :)))

uglavnom dosta laprdanja bezveze....
bio sam vani na cugi, sa jednom osobom... pametnom, zabavnom, zgodnom, cupavom :)) ... da ona ima veliki lijepi osmijeh i ubitacan pogled... bilo je zanimljivo, zabavno i osvjezavajuce nakon svega ovoga...
u ovom trenutku znam da sam se zabavio i da se jos dalje planiram zabavljati ;) pa cemo vidjeti kaj ce biti :)))
- 22:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

11.12.2004., subota

Win Networking

Bloody win networking... uspostavljanje lan izmedu prokletog win 95 i 98 je toliko problematicno, da to nije istina...
sve namijestis sve treba delati i sve to, a kada se ta stoka opet nevidi u mrezi... i ajmo ponovno opet sve namijestati i slagati :))
a da bude jos pametnije ovaj jedan komp nema cd-rom, pa sve drajvere moram traziti po disku i prespajati ih i ostale gluposti izvoditi...
em ti microsoft, pokusavaju nekaj olaksati a samo zajebu i onda nastane pizdarija...

ma uglavnom onda sam nakon toga bijes ispucao u teretani, prokljeti bili microsoftasi...
ali dobro zaradio sam nofce, pa cu moci malo trositi hihihihihihihihihihihihi
a i lucy me razveselila :))) she's cool and prety hihihihihi

ajde ljudovi nemam kaj vise za piskarati... kad bum imal vise se jafim :))
- 00:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

09.12.2004., četvrtak

BEZ NASLOVA

strgan sam ko majka :))

svasta sam danas radio sada sam dosao doma... i malo sam strgan i da fino sam papio :)))
bio sam u teretani, sada sam ponovno krenuo u teretanu, pa sam se malo ubio :)) stvarno sam pretjerao, svekaj me boli bas sam se potrgao, ali kada nisam bas najpametniji i neznam prestati :)))

pa onda poslije tertane na sisanje.... jebote al sam bio zarastao, fakat mi je kosa ful ono narasla u samo mjesec i pol dana, pa se jadna frizerka stvarno nasisala. Uvijek kada dodem kod firzera me pitaju dal mi treba kosu oprat, pa kaj ono mi tolko smrdi kosa, jucer sam ju oprao pobogu... samo me malo cudno pogledala nakon toga :))) ali nije bed stalna mi je to frizerka... pa me samo pitala a kaj tebe danas pere? :

a nista me ne pere bas nista... neznam nekako sam sretan danas, imao sam par tmurnih misli... ali sam sretni, nakon jucer... nesmem reci kaj je bilo jucer jer neki nebuju htjeli samnom razgovarati :))

osel na faks... zajebo se i shvatio da sam zakasni na vjezbe... em ti zivot i to cu sada morati nekako nadoknadit prokljeto bilo :))
tako da cu sada se malo odoriti, a na vecer fan :))

- 19:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

08.12.2004., srijeda

Budenje :)))

dude.... neznam zasto ali ujutro kada se dignem osjecam se najusamljenije.... bas mi fali netko pokraj koga cu se probuditi :)) koga cu zagrliti i poljubiti.... a jebiga uvijek sam bio lik za veze, i brijem da sada bas zbog svega oko E! mi jos vise fali netko... nemora to biti neka ljubav, ali netko za koga znam da ce biti tu kada cu ga trebati, neka kvazi-veza :)))
zato i jesam on a quest da nadem nekoga tko je raspolozen za tako nesto... ne neko vezanje i to, jer nisam sposoban za to trenutno... ali da ujutro mogu nekoga zagrliti bilo bi super :))

ma uglavnom.... bas sam se probudio, tj. prije jedno pol sata... i izlezavam se tu po kreveticu, fino toplo :) upalio muziku... ENIGMA... i bas razmisljam kako cu se morati ustati uskoro :)) ali nedam se nadam se da cu uspijeti malo jos se zavaljti :) osjecam da se nesto mijenja kod mene na bolje, neke stare stvari vise ne bole toliko... nove stvari i osobe mi se smijese i idu u susret, tako da mi se cini da cu ako uspijem izdrzati do kraja ovog mjeseca, a da se ne fubijem... nastaviti u sljedecoj godini dosta dobro zivjeti :)) kako god se okrene bit ce mi lijepo brijem :)) barem se nadam :)

ps. wau ja sam danas pozitivan :))

pozdraf svima and very good morning to you all
- 10:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

06.12.2004., ponedjeljak

bilo je davno

kada sam zadnji put pisao, ali evo me opet nesto pisem i davim se tu, i zalim se i vec sve kao inace na mom blogu :)... nikako da mi imam neku inspiraciju u zadnje vrijeme...
neka depra me sora, ova prokleta kisa pada cijelo vrijeme, bar je danas malo suncano bilo recimo, tj. nije padala kisa :)

bas me depra primila, najrade bi cijeli dan bio doma, slusao muziku, i blejio u plafon uz obveznu neku tesku przenu hranu :) idealno MC, cevapi, ili jedan i jedini burek s mesom i jogurt :) a bum valjda prestalo... morat cu naci nekoga tko ce me izbaviti iz ovoga stanja u kojem jesam jer ovako vise nemoze :)

bas sam nesto horny danas, ali jebig opet ja sam musko, kad ja nisam horny? :)

nazalost nisam dobio posao kojem sam se jako nadao, i koji bi mi jako dobro dosao, ali nebum umrl zbog toga i sfe je u redu. isao sam na razgovor prosli tjedan u ponedeljek :) u sex shop sam isao na razgovor... ispalo totalna smijurija ono razgovor je protekao u jedno 20 min ispitivanju cemu sluzi koji proizvod i kako se koristi i tako dalje, a kakve sve stvari se ljudi sjete napraviti, ali sve to nekome valjda koristi :)

jel netko zna kako vibriraju vaginalne kuglice? :) ja cu vrlo rado organizirati pokazne vijezbe za zainteresirane zenske ;)
- 15:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #

01.12.2004., srijeda

BREAKING NEWS

evo ispao sam glup i jadan :( a sta je najgore od svega ispao sam fer i dobar... kako se nekad mrzim.

uglavnom kaj je bilo.... E! vise nema...

ocito sam bio toliko los u ovih godinu dana veze, i bio sam toliko los u krevetu.... a ni ovaj drugi nista nije bio bolji jer se pojavio i treci... izgleda da jedan nije bio dovoljno da popravi stetu i da ju posteno zadovolji nakon godinu dana patnji samnom... ma sve ljepo u tri picke materine.

da da u mjesec dana sam ja prevaren, pa onda taj drugi... tako da je ovo ispalo na kraju jedan ljubavno-sex cetverokut, neki su bili zbog ljubavi, neki zbog sex-a +, a ja sam ispao izjeban sa tri strane... jebo ti ihram mater glupu u guzicu kako mogu biti tako glup da sam povjerovao...

ja sam idiot, glupi, jadni majmu... slobodno se pridruzite epitetima, jedna od rijetkih sansi kada necu zamijeriti...
jebo mu pas mater
- 01:07 - Komentari (14) - Isprintaj - #

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn