31.10.2004., nedjelja

Life is a Bitch

Dok se ja vama tu jadam po blogu, ovo ono lijevo desno... kako sam zasrao i kako cu se morati vaditi iz svog vlastitog sranja... dogodi se ovo

Jucer mi draga voljena ode radit radi do 22... kaze ici cu van poslije, ok nije bed... saljem joj porukicu jednu nema odgovora, ok, zove me u pol 12, i tako razgovarmo se pitam ju s kim je vani... ko prca me da me bas zanima... kasnije joj saljem poruku da bi ju htio cuti poslije kad zavrsi s izlaskom...

Nezove me, a mene je bas ulovila velika zelja da joj se u krevet uvucem, jebeni sam idiot, i u auto i do nje... kad dodem tamou 2 u noci... poznati auto ispred, gore gori televizija... krenem prema gore... dodem do gore ipak se vratim dole, nisam htio uci, jebeni sam felling imao... nazovem ju i zamoli ju da se spusti dole...

Dolazi dole, ja odmah po izgledu lica vidim sta se dogada.... onima kojim dosada nije jasno kaj se dogodilo, moja draga se taman posevila s drugim frajerom, koji je jos usput receno bio gore...


dakle, dok ja tu pise kako mi je godilo ovo iskustvo, i kako cu se promijeniti i trlalala... mene moja draga vara i jos me prca u vezi toga s kime je vani...

aint life a bitch

i sada pitanje dragi moji blogovci, kako odjebati nekoga koga toliko volis???? i jos jedno sta da sada napravim???

ovo je prestrasno nemogu vjerovati, tako sam tup trenutno... koda ima previse osjecaja pa ih je mozak iskljucio... i kaj da jos kazem, osim honey you have been boxed and shelved... for now
dali ima neko rame za plakanje slobodno?
- 06:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn