28.10.2004., četvrtak

Jebem ti prehladu

9:00

dizem se, tj budim se u totalnom kurcu, sve boli, pluca, grlo, sve po redu... nemogu se ustat, samo ono odglegam do zahoda i natrag bum u krevet... kasljem, jebem ti nemogu iskasljati nista... to je ona najgora vrsta kaslja kada kasljes na suho i nemres nista izbacit iz sebe, a cijelo vrijeme te napreze...

idem do kuhinje sopam se andolom, c-vitaminom i ehinaceom... sve samo da bude bolje i da mi prode to... ali nista prokleta stvar se neda... jos si mislim kako mi samo treba da mi pocne nos curit, za dve minute trazim maramice...

ali dobro sve ce to proci, jos samo da danas nebi morao ici na faks, ne smrdljive vjezbe iz Elektronike... a najgore od svega je da sam u petak htio ici van, bas me dopsy pozvala na neki svirku u purgeraju, sto bi mi jako dobro sijelo za opustanje od ovog tijedna... a i da ne spomenemo sve zgodne cure koje bi se mogle sresti:) dopsy ukljucena... hvala kaj se brines :)
- 11:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn