body Mine immaculate dream. - *~˘˘~ wonderland ~˘˘~* - Blog.hr body

Mine immaculate dream.





Sjedim u sobi i gledam van
Zvuk kiše na prozoru me uspavljuje
uživam u toplini i osjećaju sigurnosti
Odjednom me trgne zvuk kucanja
Vrlo glasan i kratak
Još jednom
U istome ritmu
Tijelom mi prolaze trnci
U glavi čujem glas straha
Tračak sumnje i jeze
Otrčim niz kat kako bih otvorila vrata
Nevoljko okrećem ključ i pritišćem kvaku
Vrata se naglo otvaraju silom vjetra
Okrenem glavu pokušavajući se zaštititi od kiše
Pogledam no nema nikoga
Izađem van i provjeravam
I dalje nikoga nema
Brzo se vraćam u kuću
U svoje sklonište
Otrčim do radijatora kako bih zgrijala utrnule ruke
Osjećam kako mi toplina prolazi tijelom
Zažmirim nadajući se da će imati jači učinak
No hladni,mokri pramenovi kose natjeraju me da otvorim oči
Poželim otići u kupaonu po ručnik
No kada se okrenem više ne prepoznajem gdje sam
Umjesto u svojoj kući
Nalazim se na vrhu litice
Pogledam uokolo
Noć je,nebo je puno oblaka
Nema zvijezda, nema mjeseca
Samo ledeni vjetar i susnježica
Ispod litice burno more
Ogromni valovi nemilosrdno udaraju u hrid
Pogledam bolje i vidim dječaka kako se čvrsto drži da ne padne
Zagledam se u njegove crne oči
Osjetim kako me vjetar nosi sve bliže njemu
Njegove oči postaju sve veće i veće
Tonem u njihovoj tami
Odjednom je sve oko mene crno
Nalazim se u njegovoj glavi
Oko mene lete njegove misli,sjećanja
Smrt, bol, patnja
Njegov pobjednički, sablasni smijeh
Tamne oči žedne tuđeg mučenja
Misli hladne i bizarne,oštre poput vjetra
Odjednom sam opet na litici
On se više ne drži tako čvrsto za stijenu
Okrene se prema meni pogleda da me u oči
Duboko,pogledom punim mržnje i gnjeva
Uplašeno potrčim što dalje od njega
Trčim žmireći najbrže što mogu
Pokušavaju izbaciti iz glave tu sliku
Njegov pogled
Odjednom se probudim
Sva uplašena shvatim da sam na sigurnom
Da je to bio samo san
Ustajem se i pogledam kroz prozor
Kiša i dalje pada u mlazovima
A vjetar ne puše ništa manje snažno nego prije no što sam zaspala
Uočim neku pojavu ispod ulične svjetiljke
Pogledam bolje i vidi dječaka crne kose
I dubokih tamnih očiju kako se jezivo smije i prstom me poziva da dođem do njega

| 05.11.2007. | 18:08 | | 6 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*~˘˘~*
princess.
living in my own world.
perfect world.
cried my tears.
now there's only happiness.


*~˘˘~*

*~˘˘~*




...always and forever...

*~˘˘~*


*~˘˘~*


Sideways
Santana

You know it isn't easy
For these thoughts here to leave me
There are no words to describe it
In french or in english
Cause diamonds they fade
And flowers they bloom
And I'm telling you

That these feelings won't go away
They've been knockin me sideways
They've been knockin me out lately
Whenever you come around me
These feelings wont go away
They've been knockin me sideways
I keep thinking in a moment that
Time will take them away
But these feelings won't go away

..been there, done that...


*~˘˘~*


*~˘˘~*


*~˘˘~*


*~˘˘~*


*~˘˘~*



...forever and ever you'll stay in my heart...



<3