25.07.2007.

Ona!

Ne tako davno nisam ni znao sta je sreca, samo sam mislio da znam, aal zajebo sam se...
Tek sada to vidim, jer ne znam sto bi me moglo usreciti vise nego ONA. Dovoljno je samo da mi kaze nesto, da me dodirne, da me poljubi.. Neznam vise, ne mora ni to i ovako sam sretan, a s time svime me samo izludjuje jos vise...
Da, da izludjuje me, dovodi me do ludila kada ju ne mogu vidjeti, pogotovo kad mi preko zice kaze nesto, nesto posebno... I sada sam lud jako, jer jedva cekam da ju vidim, opet, da ju taknem, da ju poljubim...
Ipak sam najvise sretan zbog toga sto ju ja usrecujem, ne znam kako ni zasto, ali radim to, da tako kazem. Znam, trudim se najise sto mogu, a trudit cu se i dalje jos vise iz razloga sto ju volim...
Da, volim ju, jako, svim srcem, ali vjerujem da mogu i vise, ocu jos vise, znam. Poslje ovoga ne znam sto bih bez nje, stvarno neznam, ali ni ne zelim razmisljati o tome, nit razmisljam, tek mi je sad slucajno palo na glavu...
Ne zelim o tome jer ovako mi je savrseno i ne zelim to nikada promjeniti, volio bih da je zauvjek ovako, ne bi mi bio potreban nitko drugi osim nje, nitko!

Znam da prije nisam ovako govorio, mislio, pisao, neznam zasto. Mozda sam glumio frajera, mozda sam jednostavno takav bio, ali u jedno sam siguran, definitivno me promjenila... Definitivno, zaljubio sam se, kako bi jedna moja kolegica rekla prezaljubio...
Da, jesam, nisam mislio da hocu, mozda jesam, ali ne ovoliko, definitivno jesam...

Do nedavno nisam znao kako je voljeti, dok nisam, lezeci u krevetu, razmisljao o njoj, sve dok nisam mogao opisati osjecaje koje osjecam prema njoj, iz usta mi je samo, iz cista mira izaslo, volim te! Jednostavno, ali opet nije... Ipak je tako i ne mogu to poreci niti zelim...

Hvala ti sto mi ovo radis, dobro to radis. Znaj da te volim!

- 00:14 - Komentari (10) - Isprintaj - # -

05.07.2007.

Danijel aka. Munja :D

Evo jedan video legende iz "Francuske cetvrti" po imenu Danijel, ali poznatiji kao Munja.
Ovo morate pogledat, nemojte da vam se neda ili slicno, prejebeno je, necete pozalit!
Ja sam se ukocio od smijeha!

Uzivajte!

Dio 1. :


Dio 2. :


Molim komentirajte!
hahahaha

Pozdrav!

- 20:37 - Komentari (22) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>